Nuorisokohderyhmän tavoittaminen ulkomainonnalla
Nuorisokohderyhmän tavoittaminen mainonnassa? Tämä kohderyhmä etenee vauhdikkaammin kuin ...
BIA konkreettisena työkaluna vastuullisuustyössä
Tämä on viimeinen osa vastuullisuus-blogisarjastamme. Lue toinen osa täältä. B ...
Mediateko investoi kasvuun – 5 uutta osaajaa tiimiin
Kuvassa vasemmalta: Roope Hyvätti, Mervi Kokkonen, Juho Saarinen ja Sami Harjunkoski. ...
Unohda vastuullisuus - keskity vaikuttamiseen
Ulkomainosyhtiöiden mainostuloista 47 % yhteiskunnalle
Tuoreen, Suomen Ulkomainosliiton tilaaman selvityksen mukaan ulkomainosyhtiöiden ...
Mediateon pitkäaikaisia työntekijöitä palkittiin ansiomerkeillä
Keskuskauppakamari on myöntänyt ansiomerkin kolmelle Mediateon pitkäaikaiselle ...
huolto@mediateko.fi