Hiihtokeskusmainonta

Tavoita laskettelijat hyvällä fiiliksellä

Hiihtokeskusmainonta on tehokas tapa maksimoida brändin näkyvyys laatua arvostavalle kohderyhmälle ympäri vuoden. Vapaa-ajan ammattilaisina tarjoamme brändillesi räätälöidyt kampanjat sekä tehokkaimmat ulkomainospaikat Suomen parhaissa hiihtokeskuksissa.

 

mediakortti

Katso kartasta kaikki kohteemme

Hiihtokeskukset

Harrastaja-profiili

  • Korostuu 30-49 vuotiaat
  • Useimmiten hyvätuloinen, johtavassa asemassa oleva kaupunkilainen, jolla perhe

 

Lue lisää kohderyhmästä

 

Miksi hiihtokeskusmainonta?

HYVÄLLÄ FIILIKSELLÄ

Hiihtokeskuksissa brändisi kohtaa ihmiset rakkaiden harrastusten parissa, hyvällä fiiliksellä. Viestin omaksumisessa on tärkeää, millä mielentilalla niitä vastaanotamme. Hiihtokeskuksissa ihmisillä on aikaa havannoida ympäristöä ja viestien vastaanotto sujuu kiireistä arkea paremmin. 

VÄHÄINEN MEDIAHÄLY

Laskettelurinteessä puhelimet jätetään taskuun ja myös muu mediahäly on minimissään. Näin brändisi pääsee loistamaan kirkkaimpana ja jää takuulla mieleen.

 

PITKÄ VAIKUTUSAIKA

Laskettelupäivä kestää keskimäärin 4,5h ja usein hiihtokeskuksissa vietetään myös useita päiviä - tai vieraillaan useasti kauden aikana. Näin ollen brändisi saa lukuisia toistoja päivän, viikon ja koko pitkän kauden aikana. 

 

99% TYKKÄÄ MAINONNASTA

Lähes jokainen hiihtokeskuskävijä suhtautuu mainontaan joko neutraalisti tai positiivisesti - ja jopa 42% pitää hiihtokeskusmainontaa viihdyttävänä. Kun mainontaa yleisesti pidetään monessa yhteydessä häiritsevänä tai jopa ärsyttävänä, tätä tulosta voidaan pitää poikkeuksellisena. 

Kysy lisää - ota yhteyttä!

Hiihtokeskus-mainonnan ostajan opas

Tässä oppaassa pääset askeleen lähemmäksi laskettelevia suomalaisia. Kokosimme yhteen tärkeimmät tiedot, joita tarvitse onnistunutta kampanjaa suunnitellessa - aina laskettelun historiasta harrastajaprofiileihin ja huomioarvotutkimusten tuloksiin.

 

Lue opas

Referenssit

Tutustu toteuttamiimme Mediatekoihin hiihtokeskuksissa.

logo

Smartum

Tavoitteena oli kasvattaa Smartum-etujen tunnettuutta ja lanseerata samalla Smartumin uudistettua brändiä ja brändi-ilmettä. Kohderyhminä olivat niin yrityspäättäjät kuin muutkin rinteessä viihtyvät laskettelijat ja lautailijat.

 

Lue lisää

referenssi-ksupermarket-logo

K-Supermarket

 

Tavoitteena oli K-supermarket brändin ja imagon vahvistaminen ostovoimaisten perheiden ja kuluttajien keskuudessa.

 

Lue lisää