Skip to content

Kun tahdot ulkomainonnalla tuloksia, tähtää pintaa syvemmälle

 

Elokuvilla on parhaimmillaan kyky järisyttää katsojansa maailmaa ja muuttaa heidän käyttäytymistään. Myös ulkomainonnalla on parhaimmillaan sama voima – on vain uskallettava mennä pintaa syvemmälle ja tehdäkseen vaikutus pelkän tavoittamisen sijaan.

 

Siksi päätimmekin tiivistää tuon poikkeuksellisen kykymme pienen elokuvan muotoon. Meille ulkomainonta ei ole koskaan ollut pelkkää pintaa – teemme työtämme sydämellä, sydämille. Emme peiton, toiston tai kontaktien vaan Leenojen, Pirjojen sekä Anteroiden ja heidän rinnassaan tuntuvien läikähdysten takia.

 

Alla oleva elokuva on vain yksi esimerkki siitä. Jos haluat sukeltaa pintaa syvemmälle, ota yhteyttä ja haasta meidät. 

PintaaSyvempaa

"Ylitti odotuksemme moninkertaisesti"

 

Näin Fonum rakensi viikon mittaisen paikalliskampanjan ja saavutti +300% myynnin kasvun!

 

LATAA CASE TÄSTÄ >

"Mittavaa myynnin kasvua"

 

Kotipizzan markkinointijohtaja Rainer Lindqvistin mukaan ulkomainonta lunastaa paikkansa Kotipizzan mainoskakussa hyvällä ROI-luvullaan.

LATAA CASE TÄSTÄ >

HIIHTOKESKUSMAINONTA
20 HIIHTOKESKUSTA
122 NÄYTTÖÄ
40 M HISSINOUSUA
FITNESS
20 KUNTOSALIA
36 NÄYTTÖÄ
569,700 IMPRESSIOT
GOLFKESKUSMAINONTA
50 KENTTÄÄ
67 NÄYTTÖÄ
993,050 TAVOITETTAVUUSLUKU
HIIHTOKESKUSMAINONTA
22 HIIHTOKESKUSTA
112 NÄYTTÖÄ
40 M HISSINOUSUA
GOLFKESKUSMAINONTA
50 KENTTÄÄ
61 NÄYTTÖÄ
989,321 TAVOITETTAVUUSLUKU
ASEMAMAINONTA
38 ASEMAA
132 NÄYTTÖÄ
34,1 M TAVOITETTAVUUSLUKU
RETAIL MEDIA
26 KOHDETTA
225 NÄYTTÖÄ
12,7 M TAVOITETTAVUUSLUKU
KAUPUNKIKESKUS-MAINONTA
48 KOHDETTA
156 NÄYTTÖÄ
10,1 M TAVOITETTAVUUSLUKU
ASEMAMAINONTA
30 ASEMAA
105 NÄYTTÖÄ
31,5 M TAVOITETTAVUUSLUKU
SHOPPER DIGITAL
26 KOHDETTA
87 NÄYTTÖÄ
4,5 M TAVOITETTAVUUSLUKU
KAUPUNKIKESKUS-MAINONTA
43 KOHDETTA
113 NÄYTTÖÄ
9,2 M TAVOITETTAVUUSLUKU

Kiinnostuitko? Heitä viestillä tai rimpauta empimättä