TAVOITETAAN KULUTTAJAT JA PÄÄTTÄJÄT TEHOKKAASTI

TEE MEDIASTA ELÄMYS JA ELÄMYKSESTÄ MEDIA!

Autamme asiakkaitamme tavoittamaan kuluttajat ja päättäjät lähes 90:ssä vapaa-ajan kohteessa sekä kaupunkikeskustoissa ympäri vuoden. Luo kanssamme erottuva ratkaisu brändisi huomioarvon maksimointiin.

Kysy lisää - ota yhteyttä!
 

RATKAISUT

Mikä mainosympäristö kertoisi brändisi tarinaa tehokkaimmin? Kaupunkien tehokkaimmilla pinnoilla ohjaat kuluttajia ostopäätöksen äärellä ja vapaa-ajan keskuksissa rakennat brändiä intohimoisten harrastajien sydämiin. 

Hiihtokeskus-mainonta

22

hiihtokeskusta

2

miljoonaa laskettelijaa

30

miljoonaa hissinousua

 

Lue lisää

Golfkeskus-mainonta

56

golfkenttää

2

miljoonaa kierrosta

56

digitaalista näyttöä

 

Lue lisää

Kaupunkimainonta

5

kaupunkia

17

kohdetta

70

digitaalista näyttöä

 

Lue lisää

Holiday Club

6

kohdetta

200 000

kontaktia viikossa

44

digitaalista näyttöä

 

Lue lisää

Satama-mainonta

4

satamaa

200 000

vierailijaa

5

digitaalista näyttöä

Lue lisää

Digitaaliset ratkaisut

91

kohdetta

202

digitaalista näyttöä

 

 

Lue lisää

ERIKOISRATKAISUT

Media, jolla brändisi näkyy, yllättää ja herättää puheenaiheita.

Ideoimme ja toteutamme haluamaasi ympäristöön kohderyhmääsi tavoittavan Mediateon, jossa luovuudella on vain taivas rajana. Kehitämme teille erottuvan taktisen markkinointiratkaisun, jolla viedään brändin näkyvyys täysin uudelle tasolle.

Olemme toteuttaneet aiemmin mm. koe-ajoja, jättipintoja odottamattomiin kohteisiin, promootioita, hiihtokeskusten lastenmaan brändäyksiä sekä paljon muuta!

Haasta meidät!

Kysy lisää - ota yhteyttä!

TUTKIMUSPALVELUT

Mediateko tutkimuspalvelut tarjoaa lisätietoa päättäjien ja kuluttajien käyttäytymisestä. Hyödynnämme TNS Kantar  Mind- ja Atlas -tietokantojen tutkimustuloksia. Tutkimus antaa lisätietoa ja syventävää informaatiota Suomalaisesta päättäjästä ja kuluttajasta.

 

TNS Mind ja Atlas -tietokannat tarjoaa tietoa mm.

  • Ikä, sukupuoli, asuinpaikka, koulutus, ammatti, jne. demograafisia tietoja
  • Arvot ja asenteet
  • trendien muutossuunnista
  • suhdetta brändeihin ja toimialoihin
  • suhdetta ostopaikkoihin
  • suhdetta harrastuksiin, lajikohteittain
  • lifestylea ja kulutustottumuksia
  • mediakäyttöä, suhdetta mediaan ja digitaalisuuteen

 

Asiakasyhteistyöhön liittyen, tarjoamme Feelback Oy:n kanssa kattavat kampanjoihin liitettävät tutkimuspalvelut eri asiakastarpeisiin, valikossamme on mm.

 

Ulkomainonnan esitestaus

Tuottaako mainonnan sisältö haluttuja mielikuvia? Ymmärretäänkö viesti mainostajan toivomalla tavalla? Esitestaus on tutkimusmalli, jolla kampanjamateriaali testataan etukäteen oikeassa kohderyhmässään. Tutkitun tiedon perusteella on helppo valita mainoksen eri versioista kohderyhmää parhaiten puhutteleva materiaali.

Ulkomainonnan huomioarvotutkimus

Huomattiinko mainos? Millaisia ajatuksia se herätti kohderyhmässä? Millainen vaikutus mainonnalla oli? Huomioarvotutkimus on konsepti, jolla selvitetään ulkomainoskampanjan tai yksittäisen mainoksen huomioarvo ja vaikuttavuus kohderyhmässään.

Tutkimus asiakkaiden lojaalisuudesta ja suositteluhalukkuudesta – NPS

Millaisen kokemuksen pystyt tarjoamaan asiakkaallesi? Kokemukseensa perustuen millaista viestiä asiakkaasi vie eteenpäin ystävilleen ja tuttavilleen? NPS (Net Promoter Score) on tehokas asiakastutkimuksen malli, jossa asiakkaan lojaalisuutta mitataan yhdellä kysymyksellä.

Tutkimuksien räätälöinti

Jos perusmuotoinen tutkimus ei riitä, jokainen tutkimus voidaan räätälöidä erikseen täsmälleen kuhunkin tarpeeseen.

  • tavoiteltavan kohderyhmän ja tutkimuskohteen määrittelyssä
  • tutkimuslomakkeen sisällön muokkaamisessa sekä räätälöidyissä kysymyksissä
  • vastaajamäärän optimoinnissa
  • tutkimusraportin ja -tulosten hyödyntämisessä

 

logo

 

Toteutamme tutkimukset yhteistyössä Feelback Oy:n kanssa.

 

 

 

Lisätietoja tutkimuspalveluista:
Tapio Pankko, puh. 040 541 5002
tapio.pankko(at)mediateko.fi

Kiinnostuitko? Pyydä tarjous!