Skip to content

MEISTÄ:

Mediateko

Autamme asiakkaitamme tavoittamaan kuluttajat ja päättäjät yli 100:ssa vapaa-ajan kohteessa sekä kaupunkikeskustoissa ympäri vuoden #pintaasyvempää

Background Image
Mediateko 3

MEISTÄ:

Mediateko

 

Autamme asiakkaitamme tavoittamaan kuluttajat ja päättäjät yli 100:ssa vapaa-ajan kohteessa sekä kaupunkikeskustoissa ympäri vuoden #pintaasyvempää

22 Työntekijää
12 Golf tasoitus (ka.)
9,38 Keskimääräinen työmatka (km)
10 Koiraa
36 Keski-ikä
5 Paikkakuntaa
13 padelmailaa
15/3 suksilla/laudalla

Arvomme

AITO JA HALUKAS

Voimme olla töissä omana itsenämme, onnellisesti. Kunnioitamme toisiamme. Olemme rehellisiä niin ulkoisesti kuin sisäisestikin, meillä on palvelualttius sekä halu mennä ja tarttua tilanteisiin. Kehittyminen niin yksilö kuin organisaatiotasolla vie meitä eteenpäin. Meillä on intohimo työhön sekä ympärillä oleviin lajeihin ja elämään.

 

RENNOSTI LAADUKAS

Olemme vastuullisia, turhaa tärkeilemättä. Emme ylilupaa. Huolehdimme, että asiat tapahtuvat sovitulla tavalla. 100% vastuullisuus. Jos huomaamme epäkohdan tai saamme palautetta, mietimme oman ratkaisuehdotuksen ja sparraamme sitä ennen kuin toimimme. 

 

MENESTYMME YHDESSÄ

Teemme töitä yhdessä asiakkaiden kanssa. Voitamme yhdessä. Asiakas keskiössä. Aikaansaamme poikkeuksellisia Mediatekoja oman porukan ja asiakkaidemme kanssa. Keskeisessä roolissa on hyvät tyypit, laadukkaat ympäristöt ja koukuttavat kohtaamiset. 

Arvomme

    Tarinamme - historiikki —>

2008

Teemu Kontkanen ostaa Ykkösmedialta ulkomainonnan liiketoiminnan ja perustaa Mediateon. Kaupantekoa vauhdittaa kahden asiakkaan lupaus käyttää ympäristöjä huonoinakin aikoina.

Ulkomainontaan käytetään Suomessa 35,8 milj.

2012

Liikevaihto 689 000€.

Mediateko ostaa Clear Channelilta hiihtokeskusmainonnan.

2014

Liikevaihto 1,7 milj.

Investoidaan ensimmäiset diginäytöt seitsemään eri hiihtokeskukseen sekä Tampereen rautatieasemalle.

2016

Aimo Park Stockmann pysäköintitalojen digitalisointi 24 diginäytöllä, kolmessa eri kaupungissa.

Spiffi Oy:n digitaalisen sisänäyttöverkoston osto golfkentillä.

2018

Mediateko täyttää 10 vuotta.

Mediateko enemmistöosakkaaksi diginäyttöjä maahantuovaan Näyttöpoikiin (nyk. Supervisual).

Ulkomainontaan käytetään Suomessa 66,4 milj.

2021

Mediateko voittaa Väyläviraston kilpailutuksessa kaikkien Suomen rautatieasemien laiturialueiden mainossopimuksen. Sopimus sisältää ensimmäisessä vaiheessa 70 näyttöä.

Arla Helsingin päärautatieasema vko 51 LED-1

Investoinnit rautatieasema-verkostoon jatkuvat pääkaupunkiseudulla. Liikevaihto 7,8 miljoonaa euroa.

2009

Teemu ajelee ympäri Suomen keräten myytäviä mediakohteita ja myymällä mediatilaa golfkentille, hiihtokeskuksiin sekä pysäköintitaloihin.

2013

Tapio Pankko tulee mukaan partneriksi. Helsingin toimisto perustetaan.

2015

Investointi digitaalisuuteen jatkuu: tällä kertaa vuorossa 8 eri golfkenttää.

2017

Teemu palkitaan Itä-Suomen parhaimpana pomona.

Liikevaihto 2,8 milj.

2020

Shopper Digital-verkoston rakentaminen alkaa sopimuksilla Osuuskauppa PeeÄssän sekä Osuuskauppa Suur-Savon kanssa.

Mediateolla on 11 työntekijää ja liikevaihto 3 milj.

2022

Liikevaihto nousee 6,1 miljoonaan ja henkilöstömäärä on 17.
Ulkomainontaan käytetään Suomessa lähes 80 milj.
Rautatieasemille investoidaan lisää näyttöä, verkoston noustessa kokonaisuudessaan 105 näyttöön.

2024

Liikevaihto nousee 8,2 miljoonaan ja henkilöstömäärä on 20.
Mediateko saavuttaa ensimmäisenä pohjoismaisena mediayhtiönä arvostetun B Corp-sertifikaatin. 

Kiinnostuitko? Heitä viestillä tai rimpauta empimättä