23.01.2023
Tytäryhtiömme Supervisual tuli keväällä ulos täysin uuden brändin kanssa ja loppukesästä tiimi sai vahvistukseksi uuden toimitusjohtajan, Sampsa Savolaisen. Nyt haussa on lisää käsiä rakentamaan Supervisualista alan suunnannäyttäjää sekä ratkomaan asiakkaiden viestinnällisiä haasteita alan uusimmalla teknologialla.
Lue lisää
Aiheet:
rekry
30.09.2022
”Mediateko on hyödyntänyt modernia teknologiaa ja arkijärkeä jo pitkään – ja kehitysvauhti tulee kiihtymään”
Lue lisää
Aiheet:
vastuullisuus
17.03.2022
Mediateon tytäryhtiö Supervisual Oy (ent. Näyttöpojat Oy) vaihtaa nimensä ja uudistaa kokonaan brändinsä kuluvan vuoden aikana. Brändiuudistuksella haetaan voimakasta kasvua tarjoamalla laadukkaita näyttöratkaisuja yritysten viestintätarpeisiin. Uusi, kirkastettu brändi tuo mukanaan paljon uutta, mutta laadukas ja kokonaisvaltainen palvelu tulee säilymään toiminnan keskiössä myös nimenvaihdoksen myötä.
Lue lisää
Aiheet:
uutiset,
brändi,
supervisual
10.11.2021
KPY Novapolikselle on valmistumassa Kuopion uusin digitaalinen viestintäkanava Kampusmedia, joka koostuu sarjasta sisä- sekä ulkonäyttöjä. Näytöt sijoittuvat KPY Novapoliksen kiinteistöihin ihmisten keskeisien kulkureittien varrelle, kuten auloihin ja hisseihin. Näyttävimpänä pintana tulee olemaan Microkadun kampuksen seinään asennettava 73m2 digitaalinen ulkonäyttö. Näyttö on tiettävästi suurin koko Savon alueella ja sen näkyvyys yltää pitkälle uudistetulle Savilahdentielle. Kokonaisuuteen kuuluu myös Viestikadun kampuksen pääsisäänkäynnille asennettava 10m2 ulkonäyttö.
Lue lisää
Aiheet:
ulkomainonta,
digitaalinen mainonta,
uutiset,
kuopio
19.10.2021
Tulevalla kaudella hiihtokeskuksiin asennetaan uusi digitaalinen verkosto, joka sisältää 48 digitaalista pintaa viidessä eri keskuksessa. Uusi verkosto tulee olemaan myös ympärivuotinen, joten sitä pystytään hyödyntämään myös keskusten kesäsesonkina.
Havainnekuva Leviltä
Lue lisää
Aiheet:
hiihtokeskusmainonta,
digitaalinen mainonta
09.09.2021
Kesälomien jälkeinen aika on ollut tänä vuonna erityisen täynnä tekemistä jokaisella osa-alueella. Olemme saaneet riveihimme peräti kolme uutta myyjää (tervetuloa vielä Mia, Marja ja Niko!), syksyn saapuessa luvassa on isoja uutisia verkostoomme liittyen useampaankin otteeseen ja golfkentillä lähdöt ovat täyttyneet ennätysvauhtia heti kauden alusta alkaen.
Lue lisää
Aiheet:
ulkomainonta,
tutkimus,
kantar tns,
kotimaan matkailu
19.04.2021
Avainlippu on Suomalaisen Työn Liiton myöntämä rekisteröity yhteisömerkki, joka kertoo että palvelu on tuotettu Suomessa ja työllistää Suomessa. Avainlippu voidaan myöntää Suomessa tuotetulle palvelulle, jonka kotimaisuusaste on vähintään 80%. Lisäksi yrityksellä on oltava merkittävä kotimainen omistusosuus sekä Suomessa toimiva johto ja pääkonttori.
Lue lisää
Aiheet:
vastuullisuus,
kotimaisuus
30.03.2021
Korona kohtelee odotetusti kaltoin myös mainosmarkkinaa. Viime vuoden aikana mediamainontaan käytetyt eurot vähenivät Suomessa -11,9 prosenttia. TNS Kantarin keräämien tietojen mukaan suurimpia häviäjiä olivat -95 % tippunut elokuvamainonta, -32,5 % laskenut kaupunki- ja noutolehtien mainonta sekä -29 % laskenut ulkomainonta. Kaikilla ei kuitenkaan mene huonosti.
Lue lisää
Aiheet:
ulkomainonta,
kantar tns,
kotimaan matkailu
09.02.2021
Väyläviraston kanssa solmittu sopimus tuo uudet digitaaliset mainoslaitteet rautatieasemien laiturialueille.
Lue lisää
Aiheet:
ulkomainonta,
digitaalinen mainonta,
uutiset,
investoinnit,
valtakunnallinen,
rautatieasemat
01.02.2021
Kuopiolainen Mediateko Oy nappasi valtakunnallisen mainoslaitesopimuksen kansainvälisten jättien edestä.
Lue lisää
Aiheet:
ulkomainonta,
digitaalinen mainonta,
investoinnit,
valtakunnallinen,
rautatieasemat