Suodata:

Blogi

Ajankohtaista

14.03.2023

Uusia vahvistuksia tiimiin



Kasvun jatkuessa vahvana, saamme tiimiimme lisää toivottuja vahvistuksia sekä myynnin, että kampanjasuunnittelun puolelle.

Lue lisää

Aiheet: henkilöstö

07.03.2023

Matkus Shopping Centerille uusi ja näyttävä viestintäkanava

Ingka Centres, eli Kuopiolaisille tutumpi Matkuksen kauppakeskus saa helmi-maaliskuun aikana julkisivuun uudet digitaaliset mediapinnat. Kolme 55 m2 kokoista näyttöä sijoittuvat Matkuksen pääsisäänkäyntien läheisyyteen ja tavoittavat kaikki kauppakeskukseen saapuvat.

Lue lisää

Aiheet: digitaalinen mainonta, uutiset, investoinnit, paikallinen

01.03.2023

Mediateko ja Koillismaan Osuuskauppa laajaan yhteistyöhön

Koillismaan Osuuskauppa ja Mediateko aloittavat laajamittaisen yhteistyön uuden digitaalisen viestintä- ja mediakanavan myötä. Koillismaa rakennuttaa kaikkiin alueensa toimipisteisiin digitaalisen näyttöverkoston, joka mahdollistaa entistä paremman viestinnän asiakkaille sekä sidosryhmille.

Lue lisää

Aiheet: ulkomainonta, digitaalinen mainonta, uutiset, shopper, investoinnit

23.01.2023

Tytäryhtiömme Supervisual etsii vahvistuksia kasvunsa tueksi

Tytäryhtiömme Supervisual tuli keväällä ulos täysin uuden brändin kanssa ja loppukesästä tiimi sai vahvistukseksi uuden toimitusjohtajan, Sampsa Savolaisen. Nyt haussa on lisää käsiä rakentamaan Supervisualista alan suunnannäyttäjää sekä ratkomaan asiakkaiden viestinnällisiä haasteita alan uusimmalla teknologialla.

Lue lisää

Aiheet: rekry

30.09.2022

Ulkomainoslaitteiden energiankulutuskeskustelu on hyvä asia

”Mediateko on hyödyntänyt modernia teknologiaa ja arkijärkeä jo pitkään – ja kehitysvauhti tulee kiihtymään”

Lue lisää

Aiheet: vastuullisuus

17.03.2022

Supervisual luo elävämpää ja sujuvampaa yhteiskuntaa

Mediateon tytäryhtiö Supervisual Oy (ent. Näyttöpojat Oy) vaihtaa nimensä ja uudistaa kokonaan brändinsä kuluvan vuoden aikana. Brändiuudistuksella haetaan voimakasta kasvua tarjoamalla laadukkaita näyttöratkaisuja yritysten viestintätarpeisiin. Uusi, kirkastettu brändi tuo mukanaan paljon uutta, mutta laadukas ja kokonaisvaltainen palvelu tulee säilymään toiminnan keskiössä myös nimenvaihdoksen myötä.

Lue lisää

Aiheet: uutiset, brändi, supervisual

10.11.2021

KPY Novapoliksen Kampusmediaan rakentuu Savon suurin ulkonäyttö

KPY Novapolikselle on valmistumassa Kuopion uusin digitaalinen viestintäkanava Kampusmedia, joka koostuu sarjasta sisä- sekä ulkonäyttöjä. Näytöt sijoittuvat KPY Novapoliksen kiinteistöihin ihmisten keskeisien kulkureittien varrelle, kuten auloihin ja hisseihin. Näyttävimpänä pintana tulee olemaan Microkadun kampuksen seinään asennettava 73m2 digitaalinen ulkonäyttö. Näyttö on tiettävästi suurin koko Savon alueella ja sen näkyvyys yltää pitkälle uudistetulle Savilahdentielle. Kokonaisuuteen kuuluu myös Viestikadun kampuksen pääsisäänkäynnille asennettava 10m2 ulkonäyttö.


Lue lisää

Aiheet: ulkomainonta, digitaalinen mainonta, uutiset, kuopio

19.10.2021

Uusi digitaalinen verkosto hiihtokeskuksissa

Tulevalla kaudella hiihtokeskuksiin asennetaan uusi digitaalinen verkosto, joka sisältää 48 digitaalista pintaa viidessä eri keskuksessa. Uusi verkosto tulee olemaan myös ympärivuotinen, joten sitä pystytään hyödyntämään myös keskusten kesäsesonkina.


Havainnekuva Leviltä

Lue lisää

Aiheet: hiihtokeskusmainonta, digitaalinen mainonta

09.09.2021

Mediamainonta palaamassa normaaliin - odotettavissa vilkas syksy

Kesälomien jälkeinen aika on ollut tänä vuonna erityisen täynnä tekemistä jokaisella osa-alueella. Olemme saaneet riveihimme peräti kolme uutta myyjää (tervetuloa vielä Mia, Marja ja Niko!), syksyn saapuessa luvassa on isoja uutisia verkostoomme liittyen useampaankin otteeseen ja golfkentillä lähdöt ovat täyttyneet ennätysvauhtia heti kauden alusta alkaen. 

Lue lisää

Aiheet: ulkomainonta, tutkimus, kantar tns, kotimaan matkailu

19.04.2021

Mediateolle on myönnetty Avainlippu -merkki

Avainlippu on Suomalaisen Työn Liiton myöntämä rekisteröity yhteisömerkki, joka kertoo että palvelu on tuotettu Suomessa ja työllistää Suomessa. Avainlippu voidaan myöntää Suomessa tuotetulle palvelulle, jonka kotimaisuusaste on vähintään 80%. Lisäksi yrityksellä on oltava merkittävä kotimainen omistusosuus sekä Suomessa toimiva johto ja pääkonttori. 

Lue lisää

Aiheet: vastuullisuus, kotimaisuus