14.03.2023
Uusia vahvistuksia tiimiin
Kasvun jatkuessa vahvana, saamme tiimiimme lisää toivottuja vahvistuksia sekä myynnin, että kampanjasuunnittelun puolelle.
14.03.2023
Kasvun jatkuessa vahvana, saamme tiimiimme lisää toivottuja vahvistuksia sekä myynnin, että kampanjasuunnittelun puolelle.
Aiheet: henkilöstö
07.03.2023
Ingka Centres, eli Kuopiolaisille tutumpi Matkuksen kauppakeskus saa helmi-maaliskuun aikana julkisivuun uudet digitaaliset mediapinnat. Kolme 55 m2 kokoista näyttöä sijoittuvat Matkuksen pääsisäänkäyntien läheisyyteen ja tavoittavat kaikki kauppakeskukseen saapuvat.
Aiheet: digitaalinen mainonta, uutiset, investoinnit, paikallinen
01.03.2023
Koillismaan Osuuskauppa ja Mediateko aloittavat laajamittaisen yhteistyön uuden digitaalisen viestintä- ja mediakanavan myötä. Koillismaa rakennuttaa kaikkiin alueensa toimipisteisiin digitaalisen näyttöverkoston, joka mahdollistaa entistä paremman viestinnän asiakkaille sekä sidosryhmille.
Aiheet: ulkomainonta, digitaalinen mainonta, uutiset, shopper, investoinnit
23.01.2023
Tytäryhtiömme Supervisual tuli keväällä ulos täysin uuden brändin kanssa ja loppukesästä tiimi sai vahvistukseksi uuden toimitusjohtajan, Sampsa Savolaisen. Nyt haussa on lisää käsiä rakentamaan Supervisualista alan suunnannäyttäjää sekä ratkomaan asiakkaiden viestinnällisiä haasteita alan uusimmalla teknologialla.
Aiheet: rekry
30.09.2022
”Mediateko on hyödyntänyt modernia teknologiaa ja arkijärkeä jo pitkään – ja kehitysvauhti tulee kiihtymään”
Aiheet: vastuullisuus
17.03.2022
Mediateon tytäryhtiö Supervisual Oy (ent. Näyttöpojat Oy) vaihtaa nimensä ja uudistaa kokonaan brändinsä kuluvan vuoden aikana. Brändiuudistuksella haetaan voimakasta kasvua tarjoamalla laadukkaita näyttöratkaisuja yritysten viestintätarpeisiin. Uusi, kirkastettu brändi tuo mukanaan paljon uutta, mutta laadukas ja kokonaisvaltainen palvelu tulee säilymään toiminnan keskiössä myös nimenvaihdoksen myötä.
Aiheet: uutiset, brändi, supervisual
10.11.2021
KPY Novapolikselle on valmistumassa Kuopion uusin digitaalinen viestintäkanava Kampusmedia, joka koostuu sarjasta sisä- sekä ulkonäyttöjä. Näytöt sijoittuvat KPY Novapoliksen kiinteistöihin ihmisten keskeisien kulkureittien varrelle, kuten auloihin ja hisseihin. Näyttävimpänä pintana tulee olemaan Microkadun kampuksen seinään asennettava 73m2 digitaalinen ulkonäyttö. Näyttö on tiettävästi suurin koko Savon alueella ja sen näkyvyys yltää pitkälle uudistetulle Savilahdentielle. Kokonaisuuteen kuuluu myös Viestikadun kampuksen pääsisäänkäynnille asennettava 10m2 ulkonäyttö.
Aiheet: ulkomainonta, digitaalinen mainonta, uutiset, kuopio
19.10.2021
Tulevalla kaudella hiihtokeskuksiin asennetaan uusi digitaalinen verkosto, joka sisältää 48 digitaalista pintaa viidessä eri keskuksessa. Uusi verkosto tulee olemaan myös ympärivuotinen, joten sitä pystytään hyödyntämään myös keskusten kesäsesonkina.
Havainnekuva Leviltä
09.09.2021
Kesälomien jälkeinen aika on ollut tänä vuonna erityisen täynnä tekemistä jokaisella osa-alueella. Olemme saaneet riveihimme peräti kolme uutta myyjää (tervetuloa vielä Mia, Marja ja Niko!), syksyn saapuessa luvassa on isoja uutisia verkostoomme liittyen useampaankin otteeseen ja golfkentillä lähdöt ovat täyttyneet ennätysvauhtia heti kauden alusta alkaen.
Aiheet: ulkomainonta, tutkimus, kantar tns, kotimaan matkailu
19.04.2021
Avainlippu on Suomalaisen Työn Liiton myöntämä rekisteröity yhteisömerkki, joka kertoo että palvelu on tuotettu Suomessa ja työllistää Suomessa. Avainlippu voidaan myöntää Suomessa tuotetulle palvelulle, jonka kotimaisuusaste on vähintään 80%. Lisäksi yrityksellä on oltava merkittävä kotimainen omistusosuus sekä Suomessa toimiva johto ja pääkonttori.
Aiheet: vastuullisuus, kotimaisuus
Kirkkokatu 1, 5.krs
70100 KUOPIO
+358 40 555 3635
Höyläämötie 14
00380 HELSINKI
+358 40 541 5002