Ajankohtaista

Uudet digitaaliset Shopper pinnat Tampereen keskeisimmillä paikoilla vahvistavat Mediateon verkostoa

Digitaalinen verkostomme laajenee jälleen, kun Tampereen vilkkaimpia Finnpark-pysäköintitaloja digitalisoidaan yhteensä 18 näytön voimin. Kokonaisuus kasvattaa digitaalisen kaupunkiverkostomme vahvuuden jo 63 näyttöön! Tampereen keskusta kokee tällä hetkellä suuria mullistuksia raitiotien rakentamisen vuoksi, mutta maan alla viestisi huomioarvo on taattu. 


Havainnekuva P-Frenckellistä.

Lue lisää

Aiheet: ulkomainonta, pysäköintitalot, digitaalinen mainonta, uutiset, tampere, shopper

#hyväteko - 10 vuotta hyviä tekoja



Mediateko täyttää tänä vuonna pyöreitä, kun juhlistamme 10-vuotista taivaltamme. Yhdessä asiakkaidemme kanssa olemme saaneet aikaan poikkeuksellisen hyviä Mediatekoja. Nyt haluamme näyttää, kuinka teot toimivat käytännössä ja lisäävät yhteistä hyvää. 

Lue lisää

Aiheet: hyväteko, digitaalinen mainonta, uutiset

Jukka Pelkonen aloittaa Mediateon kaupallisena johtajana



Saamme kasvumme tueksi jälleen rautaista kokemusta rivistöömme, kun Jukka Pelkonen aloittaa Mediateon kaupallisena johtajana ja osakkaana 13.8.2018 alkaen. Jukka siirtyy tehtävään Finnkinon B2B myyntijohtajan paikalta.

Lue lisää

Aiheet: henkilöstö, uutiset

Uusi liikennepalvelulaki avaa mahdollisuuksia mainostajille

Uusi liikennepalvelulaki astuu voimaan 1.7.2018. Yksi keskeinen lakimuutos liittyy asemapaikkasäädöksiin. Jatkossa jokaisen taksiauton liikennöintialue on koko Suomi, kun vielä ennen lakimuutosta alueet olivat kuntakohtaisia. 

Lue lisää

Aiheet: uutiset, taksimainonta

Mediateko ja Holiday Club yhteistyöhön

Mediateko ja Holiday Club Resorts Oy ovat sopineet mediamyyntiyhteistyöstä, joka kattaa yhteensä kuusi vilkkainta kylpyläkohdetta Suomessa. Yhteistyö on ainoa laatuaan Suomessa ja jatkaa luontevasti vapaa-ajan kohteisiin erikoistuneen Mediateon tarjontaa. Holiday Club investoi kohteisiin merkittävän määrän digitaalisia sisänäyttöjä keskeisimmille paikoille ja digitaaliset suurtaulut sisääntuloihin.

Lue lisää

Aiheet: vapaa-aika, holidayclub, uutiset

Näyttöpojat Oy ja Anveled Oy fuusioituivat - Mediateko enemmistöosakkaaksi

Siirrettävien näyttöjen vuokraukseen erikoistunut Anveled Oy fuusioitui digitaalisia sisä- ja ulkonäyttöjä maahantuovan Näyttöpojat Oy:n kanssa, kun samalla Anveled Oy:n Antti Kinnunen aloittaa Näyttöpoikien toimitusjohtajana.

Lue lisää

Aiheet: uutiset

Ulkomainonta jatkaa vahvaa kasvuaan - ulkomainosliitto mukaan Kantar TNS Atlas -tutkimukseen

Helmikuun lopulla saimme jälleen ilahduttavia uutisia toimialan kasvusta, kun Kantar TNS julkaisi tiedotteen mediamainonnan muutoksista tammikuussa. Kokonaismediamainonnan määrä laski yhden prosentin, kun taas ulkomainonta ui vahvasti vastavirtaan iskiessään pöytään miltein +33% kasvun. 

Lue lisää

Aiheet: tutkimus, ulkomainonta, uutiset

Ville Parma aloittaa myyntipäällikkönä

8.1.2018

 

Saamme joukkoomme uuden vahvistuksen, kun Ville Parma aloittaa myyntipäällikkönä 8.1. alkaen Helsingin toimipisteessä!
Villellä on vankka kokemus ulkomainonta-alasta, sillä hän toimi aiemmin yrittäjänä Suomen ulkomainospalvelu Oy:ssa ja onkin osalle meistä jo tuttu mies.

Lue lisää

Aiheet: henkilöstö

REKRY: Oletko sinä vapaa-ajan erikoishenkilö?

Haemme joukkoomme uusia mediamyynnin ammattilaisia - tsekkaa siis koko uutislähetyksemme alta ja klikkaa itsesi osoitteeseen www.mediateko.fi/rekry ja jätä hakemus jo tänään!

Lue lisää

Aiheet: rekry

Liikkuvan ulkomainonnan ostaminen digitalisoituu – Mediateko ja GoGoCar tarjoavat ostamisen helppoutta

Mediateko Oy ja GoGoCar Oy ovat sopineet yhteistyöstä, jonka ansiosta liikkuva ulkomainonta on jatkossa reaaliaikaisesti mitattua ja selainkäyttöliittymällä hallittavaa. Mediateko vastaa jatkossa mediamyynnistä ja GoGoCar keskittyy verkkopalvelujen tuotekehitykseen.

Lue lisää

Aiheet: uutiset, ulkomainonta


Tilaa uusimmat kirjoitukset sähköpostiisi

Mediateko