Golfkeskusmainonta

Hehtaareittain huomioarvoa

Golfmainonta tuo hehtaareittain huomioarvoa brändillesi. Golfin parissa kohtaat aktiiviset, hyvätuloiset ja päättävässä asemassa olevat, laatu- ja bränditietoiset kuluttajat. Tarjoamme käyttöösi parhaat mainospaikat klubeilla ja kentillä läpi Suomen. 

 

Lataa mediakortti

Katso kartasta kaikki kohteemme

GOLFKESKUKSET-1
Kysy lisää - ota yhteyttä!

Harrastaja-profiili

  • Korostuu 30-49 vuotiaat
  • Useimmiten hyvätuloinen, johtavassa asemassa oleva kaupunkilainen, jolla perhe

 
Lue lisää kohderyhmästä

MIKSI GOLFKESKUSMAINONTA?   

BRÄNDIN KANSSA VIETETTY AIKA

Ennen kierrosta golfari käy rangella ja puttausalueilla sekä kierroksen jälkeen klubilla viettämässä aikaa pelikavereiden kanssa. Näin ollen golfkentällä vietetään aikaa keskimäärin 4-6 tuntia. 

 

MIELI ON VASTAANOTTAVA

Golf on ennen kaikkea sosiaalinen ja rauhallinen liikuntamuoto, jossa kiireet unohtuvat ja mieli on vastaanottava viesteille. 


GOLFMAINONTA HUOMATAAN - TUTKITUSTI

Olemme tutkineet mainonnan huomaamista golfkentillä useiden vuosien ajan ja saaneet tuhansien ihmisten mielipiteen eri mainoksista. Tiedämme siis, millainen mainonta puree juuri golfareihin.

 

OSTOVOIMAISET EDELLÄKÄVIJÄT

Golfareissa korostuu erityisesti hyvin toimeentulevat kuluttajat, jotka panostavat mielellään perheensä hyvinvointiin. Lajin parissa on myös paljon kuluttajia, jotka haluavat kokeilla uutuuksia heti ensimmäisten joukossa.

 

KOLMANNES PÄÄTTÄJIÄ

Golf on erinomainen päättäjämedia, sillä jopa kolmannes golfareista on päättävässä asemassa. Golfkentillä järjestetään myös tuhansia yrityskisoja joka kesä. 



Golfmedia - ostajan opas

Jos uskot, että oma kohderyhmäsi kulkee kesäisin viheriöillä, lataa ostajan oppaamme alta. Kokosimme yhteen tärkeimmät tiedot, joita tarvitse onnistunutta kampanjaa suunnitellessa - aina luovista vinkeistä harrastajaprofiileihin ja huomioarvotutkimusten tuloksiin.

 
Lue opas

Referenssit

Tutustu toteuttamiimme Mediatekoihin golfkentillä.

Yale-Doorman-logo-svart kopio

Yale Doorman

 

Tavoitteena oli kasvattaa tuotteen tunnettuutta erityisesti omakoti- ja vapaa-ajanasuntojen omistajien parissa sekä viestiä, miten tuote helpottaa käyttäjien elämää.

 

Lue lisää

lammas_logo_netti

Musta Lammas

 

Tavoitteena oli kasvattaa Mustan Lampaan tunnettuutta yllätyksellisellä lähestymistavalla myös kaupungin ulkopuolella.

 

Lue lisää