Skip to content

Suomessa asuu
5 604 558 päättäjää

 

Ulkomainonnalla on ostopäätöksiimme merkittävä rooli. Jokaisena päivänä meistä jokaisella on mahdollisuus tehdä parempia päätöksiä. Nämä päivittäiset päätöksemme vaikuttavat siihen, millaiseksi yhteinen tulevaisuutemme tällä maapallolla rakentuu.

 

Me Mediateolla emme tyydy passiivisen mainosmedian rooliin, vaan haluamme rakentaa ulkomainonnan avulla jotain parempaa. Vaikka polkumme B Corp sertifioituna yrityksenä on vasta alussa, olemme jo nyt osa muutosvoimaa. 

 

”Päättäjä”-kuvat ovat tekoälytaiteilija Antti Karppisen ja tekoälyn yhdessä luoma näkemys suomalaisista ihmisistä. Kuvat ovat osa sarjaa erilaisista suomalaisista identiteeteistä.  

Mediateko_Päättäjät-1
Mediateko_VahvistaHyvaa&tunnus_tummalle_rgb

Hae ilmaista näkyvyyttä

Liian monet rohkeasti parempaa maailmaa rakentavat yritykset jäävät kestämättömien houkutusten varjoon. Me tahdomme nostaa heidät valokeilaan ja suomalaisten sydämiin.

 

Lue lisää tukimalleistamme >

Tarvitsemme lisää hyviä uutisia

Maailmassa tapahtuu hyviä asioita joka päivä. Niiden pitäisi näkyä enemmän ikäviien uutisten rinnalla. Loimme Suomen kokoisen paikallismedian, joka tuo esiin ihmislajimme valoisamman ja toiveikkaamman puolen. Sellaisen, jossa pienikin on suurta, tärkeää ja kertomisen arvoista.

 

Ilmianna hyvä uutinen >
HyviaUutisia_tunnusvedos_v3_LR

Maailmaa ei pelasteta mainostamalla vähemmän, vaan käyttämällä aikamme suurin muutosmoottori suunnan kääntämiseen kestäväksi.

Maailmaa ei pelasteta mainostamalla vähemmän, vaan käyttämällä aikamme suurin muutosmoottori suunnan kääntämiseen kestäväksi.

Kuva1

Jos mainonta sai aikaan kulutuskulttuurin käsistä karkaamisen, se voi yhtä lailla kääntää suunnan kestävälle tasolle. Koneisto on viritettävä entistä vaikuttavammaksi ja kiinnitettävä huomio siihen mitä mainostetaan. Rakenteellinen muutos ei tapahdu sormia napsauttamalla. Se ei kuitenkaan estä meitä yrittämästä.

Tiedämme olevamme alkumatkalla...

Samalla, kun teemme innosta pinkeänä töitä saadaksemme aikaan mahdollisimman paljon hyvää, toimintamme jättää myös jalanjäljen. Keinoistamme pienentää sitä parhaamme mukaan voit lukea tarkemmin vastuullisuusraportistamme. On silti päivänselvää, että parantamisen varaa riittää.

…joten valitsimme kirittäjiksi kaikkein kovimmat nimet

Koska tapanamme ei ole tehdä mitään pelkästä tekemisen ilosta, päätimme asettaa tähtäimen samoin tein B Corp -yritykseksi – samaan porukkaan Patagonian ja muiden alaansa uudistavien edelläkävijöiden kanssa. Ja kuinkas ollakaan, saimme sertifikaatin huhtikuussa 2024. Ei sillä, että se olisi maali, siitähän matka todella vasta käynnistyi.

 

Kukaan ei voi kuitenkaan tietää kaikesta kaikkea. Varsinkin, kun se kaikki kehittyy koko ajan ja asioita ymmärretään joka päivä paremmin.

 

Otamme avosylin vastaan jokaisen huomion, korjauksen ja kehitysidean. Jos puolestamme voimme auttaa jotakuta toista, jaamme ilomielin oppimamme eteenpäin.

Mediateko_Päättäjät-1
nosto_06-b
EUROA
Mediateko vahvistaa hyvää - lahjoitimme mediatilaa hyviksille v.2023!
Jos olet hyvis, hae tästä!

 

nosto_05-b
MILJOONAA KONTAKTIA
Olemme haastaneet mainosalaa jo kahden vuoden ajan Black Fridayn aikaan Better Friday -konseptillamme – ja tämä on vasta alkua!
 
nosto_04-b
SAIMME B CORP-SERTIFIKAATIN
Yrityksen voima ja menestyminen käytetään B Corpin perusajatuksen mukaisesti hyvän kierteeseen. Pystymme parempaan – yhdessä! Lue lisää!
nosto_02-b
HIILIJALANJÄLKEMME
v.2023 (scope 1 ja 2).
Haastamme jatkuvasti itsemme ja vaikutuspiirimme tavoittelemaan yhä korkeampia standardeja sosiaalisissa ja ympäristövaikutuksissa.

Kiinnostuitko? Heitä viestillä tai rimpauta empimättä