Skip to content

Tehdään taas Black Fridaysta Better Friday

Viime vuonna vietimme ensimmäistä kertaa mustan perjantain parannettua versiota ja kiepsautimme kestämättömän kulutusjuhlan vahvistamaan hyvää. Better Friday 2022 oli menestys kaikilla mittareilla. Tärkeimpänä niistä tietysti yhteisvoimin hyviksille koottu tuki – yli 50 000 euron medianäkyvyys.

 

Eikös laiteta tänä vuonna vielä paremmaksi?!

 

Tehdään taas Black Fridaysta Better Friday

 

Viime vuonna vietimme ensimmäistä kertaa mustan perjantain parannettua versiota ja kiepsautimme kestämättömän kulutusjuhlan vahvistamaan hyvää. Better Friday 2022 oli menestys kaikilla mittareilla. Tärkeimpänä niistä tietysti yhteisvoimin hyviksille koottu tuki – yli 50 000 euron medianäkyvyys.

 

Eikös laiteta tänä vuonna vielä paremmaksi?!

räimäleet

Alennusta sinulle, näkyvyyttä hyviksille

 

Kuinkas se Better Friday taas tehtiinkään? 

Lyödään maksamiisi hintoihin ajan hengen mukaan roimat alennukset, mutta pienellä lisätwistillä: jokaiseen Better Friday -aikana myytyyn mainospakettiin pistämme kaupan päälle 10 % lisänäkyvyyden kestävämmän tulevaisuuden puolesta taistelevalle toimijalle.

 

Heti tuntuu paremmalle, eikö? Tänä vuonna Better Friday -kampanjan aikana porukassa kokoamamme medianäkyvyyspotin jakavat keskenään kolme määrätietoista toimijaa, jotka tekevät omalla tontillaan väsymätöntä työtä meidän kaikkien tulevaisuuden puolesta:

 

wwf_logo-02

pow_logo-03 PI_Logo_large_white-01

 

      

Jätä yhteystietosi - saat tarjoukset suoraan sähköpostiisi

Sinulle jopa –80 % mainospinnoista

Tarjoukset jopa –80 %

Mediatekopyhää? Kenties, mutta matka on aloitettava jostain.

 

Mainontaa tai Mediatekoa ei muutetaa kestäväksi yksittäisellä tempauksella. Ei, vaikka se järjestettäisiin jo toista kertaa. Juuri sen takia olemme alkaneet ottaa uusia askelia matkallamme parempaan ja kestävämpään huomispäivään.

 

Siinä tulevaisuudessa mainonnalla on merkittävä rooli ihmisten muutokseen innostamisessa ja kulutuskulttuurin kääntämisessä kestävälle tasolle. Meidän vipumme vaikuttaa kehityksen suuntaan on vahvistaa hyvää, etteivät paremmat valinnat jäisi kestämättömien vaihtoehtojen varjoon. Keinoja päämäärän tavoittamiseksi etsitään, keksitään ja testataan joka päivä.

 

Sinut on kutsuttu mukaan. Jos tiedät hyvää edistävän organisaation tai työskentelet sellaisessa itse, ilmianna se Pro Bono tai Kauden Hyvis -tukiohjelmiimme.


Lue lisää Vahvista Hyvää -sivuiltamme >>

 

 

Mediateko_VahvistaHyvaa&tunnus_tummalle_rgb

 

Kiinnostuitko? Heitä viestillä tai rimpauta empimättä