Kun tahdot ulkomainonnalla tuloksia, tähtää pintaa syvemmälle
Elokuvilla on parhaimmillaan kyky järisyttää katsojansa maailmaa ja muuttaa heidän käyttäytymistään. Myös ulkomainonnalla on parhaimmillaan sama voima – on vain uskallettava mennä pintaa syvemmälle ja tehdäkseen vaikutus pelkän tavoittamisen sijaan.
Siksi päätimmekin tiivistää tuon poikkeuksellisen kykymme pienen elokuvan muotoon. Meille ulkomainonta ei ole koskaan ollut pelkkää pintaa – teemme työtämme sydämellä, sydämille. Emme peiton, toiston tai kontaktien vaan Leenojen, Pirjojen sekä Anteroiden ja heidän rinnassaan tuntuvien läikähdysten takia.
Alla oleva elokuva on vain yksi esimerkki siitä. Jos haluat sukeltaa pintaa syvemmälle, ota yhteyttä ja haasta meidät. Sekä hyödynnä siinä samalla ulkomainonnan kesäetumme.
"Ylitti odotuksemme moninkertaisesti"
Näin fonum rakensi viikon mittaisen paikalliskampanjan ja saavutti +300% myynnin kasvun!
"Mittavaa myynnin kasvua"
Kotipizzan markkinointijohtaja Rainer Lindqvistin mukaan ulkomainonta lunastaa paikkansa Kotipizzan mainoskakussa hyvällä ROI-luvullaan.