Skip to content

Kun tahdot ulkomainonnalla tuloksia, tähtää pintaa syvemmälle

 

Elokuvilla on parhaimmillaan kyky järisyttää katsojansa maailmaa ja muuttaa heidän käyttäytymistään. Myös ulkomainonnalla on parhaimmillaan sama voima – on vain uskallettava mennä pintaa syvemmälle ja tehdäkseen vaikutus pelkän tavoittamisen sijaan.

 

Siksi päätimmekin tiivistää tuon poikkeuksellisen kykymme pienen elokuvan muotoon. Meille ulkomainonta ei ole koskaan ollut pelkkää pintaa – teemme työtämme sydämellä, sydämille. Emme peiton, toiston tai kontaktien vaan Leenojen, Pirjojen sekä Anteroiden ja heidän rinnassaan tuntuvien läikähdysten takia.

 

Alla oleva elokuva on vain yksi esimerkki siitä. Jos haluat sukeltaa pintaa syvemmälle, ota yhteyttä ja haasta meidät. Sekä hyödynnä siinä samalla ulkomainonnan kesäetumme.

PintaaSyvempaa

"Ylitti odotuksemme moninkertaisesti"

 

Näin fonum rakensi viikon mittaisen paikalliskampanjan ja saavutti +300% myynnin kasvun!

 

LATAA CASE TÄSTÄ >

"Mittavaa myynnin kasvua"

 

Kotipizzan markkinointijohtaja Rainer Lindqvistin mukaan ulkomainonta lunastaa paikkansa Kotipizzan mainoskakussa hyvällä ROI-luvullaan.

LATAA CASE TÄSTÄ >

HIIHTOKESKUSMAINONTA
22 HIIHTOKESKUSTA
112 NÄYTTÖÄ
40 M HISSINOUSUA
GOLFKESKUSMAINONTA
50 KENTTÄÄ
61 NÄYTTÖÄ
989,321 TAVOITETTAVUUSLUKU
HIIHTOKESKUSMAINONTA
22 HIIHTOKESKUSTA
112 NÄYTTÖÄ
40 M HISSINOUSUA
GOLFKESKUSMAINONTA
50 KENTTÄÄ
61 NÄYTTÖÄ
989,321 TAVOITETTAVUUSLUKU
ASEMAMAINONTA
30 ASEMAA
123 NÄYTTÖÄ
33,1 M TAVOITETTAVUUSLUKU
RETAIL MEDIA
26 KOHDETTA
87 NÄYTTÖÄ
4,5 M TAVOITETTAVUUSLUKU
KAUPUNKIKESKUS-MAINONTA
43 KOHDETTA
113 NÄYTTÖÄ
9,2 M TAVOITETTAVUUSLUKU
ASEMAMAINONTA
30 ASEMAA
105 NÄYTTÖÄ
31,5 M TAVOITETTAVUUSLUKU
SHOPPER DIGITAL
26 KOHDETTA
87 NÄYTTÖÄ
4,5 M TAVOITETTAVUUSLUKU
KAUPUNKIKESKUS-MAINONTA
43 KOHDETTA
113 NÄYTTÖÄ
9,2 M TAVOITETTAVUUSLUKU

Kiinnostuitko? Heitä viestillä tai rimpauta empimättä