Hyvin menee. Vai meneekö?
Nopealla vilkaisulla elämämme näyttää rullaavan varsin mukavasti, mutta tarkemmalla tutustumisella moni asia paljastuu nyrjähtäneen pelottavan vinksalleen.
Mediateon, Supervisualin ja Antti Karppisen Nordic Business Forumiin toteuttama tekoälyavusteisen taiteen näyttely kommentoi kykyämme katsoa meitä ympäröivien ilmiöiden pintaa syvemmälle.
Porskutamme eteenpäin business as usual -mentaliteetilla, vaikka tutkijat ovat varoittaneet meitä resurssien rajallisuudesta ja ilmaston lämpenemisen seurauksista vuosikymmenten ajan.
Kestävyyskriisiä ei kukaan ratkaise puolestamme. Ei edes tekoäly. On aika siirtyä häviävien hiihtosäiden ja kuumaksi käyneiden lomakohteiden harmittelusta konkreettiseen ongelmien ratkaisemiseen. Sinä voit johtaa muutosta. Tartu tulevaisuutesi ohjaksiin.
Nähdään 2 päiväisessä vaihtuvassa livenäyttelyssä NBF-osastollamme!
Et osallistu? Varaa tapaaminen tai tilaa uutiskirjeemme, niin kiteytämme sinulle tapahtuman parhaat palat.

Hyppää mukaan muutosaallon harjalle!


Hyppää mukaan muutosaallon harjalle!


Ehkä pelastajaksikin toivottu teköäly näkee totuuden meitä tarkemmin?
Vietä hetki Antti Karppisen AI-taiteen parissa ja päätä itse.


Vuoden 2023 Nordic Business Forumin esittelytekstissä sanotaan:
Älä oleta muutosta,
älä odota muutosta. Ole muutos.
Me päätimme käyttää vaikutusvaltaamme hyvän vahvistamiseen. Tämä on kutsusi liittyä mukaan.


Antti Karppinen on kansainvälisesti palkittu valokuvaaja ja Digital Artist, jonka kädenjälki näkyy lukuisten tuttujen kotimaisten ja kansainvälisten brändien kuvamaailmassa. Tekoälytaiteen piuoneerin työpajat ja luennot ovat tavoittaneet valokuvaajia ja muita luovia ihmisiä ympäri maailmaa.

Supervisual on led-näyttöjen maahantuontiin, huoltoon ja asennukseen sekä asiakaslähtöisiin ratkaisuihin erikoistunut yhtiö. Supervisualin maailmassa näytöt ovat pelkän teknologian sijaan täynnä liiketoimintaa edistäviä mahdollisuuksia.

Mediateko on kotimainen, vahvassa kasvussa oleva ulkomainosyhtiö, joka tavoittaa ihmiset asemilla ja tien päällä, suurimpien kaupunkien keskeisillä kauppapaikoilla sekä lomakohteissa ja vapaa-ajankeskuksissa ympäri maan. Parhaimmillaan kampanjoissa, jotka tähtäävät suomalaisten sydämiin.
