Ajankohtaista


#hyväteko - 10 vuotta hyviä tekoja

hyvateko_ilmianna

Mediateko täyttää tänä vuonna pyöreitä, kun juhlistamme 10-vuotista taivaltamme. Yhdessä asiakkaidemme kanssa olemme saaneet aikaan poikkeuksellisen hyviä Mediatekoja. Nyt haluamme näyttää, kuinka teot toimivat käytännössä ja lisäävät yhteistä hyvää. 

Olemme vuosien varrella tehneet hyväntekeväisyyttä erilaisten kohteiden parissa, kuten mm. Naisten pankin kanssa (nyt haluamme kuitenkin 10-vuotisen historiamme kunniaksi kerätä ehdotuksia hyväntekeväisyyskohteista myös teiltä!) Kohde voi olla pieni tai suuri, valtakunnallinen tai paikallinen - toteutamme hyviä tekoja laidasta laitaan!

Lahjoitamme kohteelle sovitun määrän mediatilaa digitaalisissa ulkomainontakohteissamme kampanjakohtaisesti, ottaen huomioon kohteen kokoluokan sekä sijainnin. 

ILMIANNA HYVÄNTEKEVÄISYYSKOHDE


Jotta kampanja saisi väkevän startin, olemme sopineet jo kaksi hyväntekeväisyyskohdetta, joista ensimmäisen esittelemme tässä. 

#hyväteko kampanjan ensimmäinen kohde on Nälkäpäivä-keräys

Suomen Punaisen Ristin jokavuotinen Nälkäpäivä-keräys on varmasti yksi Suomen tunnetuimmista keräystempauksista. Sen aikana kymmenet tuhannet vapaaehtoiset osallistuvat varojen keräämiseen ympäri Suomen. Nälkäpäivä-keräyksessä kerätään rahaa Punaisen Ristin katastrofirahastoon, joka auttaa hädässä olevia niin Suomessa kuin ulkomailla. Tänä vuonna varoja kohdistetaan esimerkiksi Bangladeshin kenttäsairaalaan, minne lähes miljoona ihmistä on paennut väkivaltaisuuksia Myanmarista. 

2018_Bangladesh_hospital_SM_09
Jo kolmen lapsen äiti ei tiennyt odottavansa kaksosia, kun hän tuli synnyttämään kenttäsairaalaan Cox’ Bazarin leiriin. Kaksoset syntyivät terveinä. Punaisen Puolikuun työntekijä hörpyttää päivän ikäistä vauvaa Suomen Punaisen Ristin kenttäsairaalassa Bangladeshissa. Kuva:Saara Mansikkamäki 

"On hienoa, että Mediateko osallistuu Nälkäpäivä-keräykseen lahjoittamalla Punaiselle Ristille mediatilaa, ja edistää näin keräyksen näkyvyyttä laajalti Suomessa. Monet meistä tekee mielellään hyvää ja Mediateko auttaa meitä muistuttamaan, että nyt on siihen oikea hetki. Toivotamme kaikki lämpimästi tervetulleiksi mukaan Nälkäpäivä-keräykseen! Osallistua voi esimerkiksi lipaskerääjänä tai lahjoittamalla, sanoo Punaisen Ristin kampanjakordinaattori Sari Byman.

Nälkäpäivän lipaskeräys järjestetään 20.-22.9.2018. Lahjoitamme Punaiselle Ristille mediatilaa digitaalisilta ulkomainospinnoiltamme koko kampanjaviikon ajaksi ympäri Suomen. Mediapintoja on yhteensä 59 kohteessa ja digitaalisia pintoja kampanjaan kuuluu jopa 135 kpl! Alla olevasta kartasta näet kaikki kohteet, joissa kampanja tulee pyörimään. 

Klikkaa kartta tarvittaessa suuremmaksi yläkulmasta.



Tunnisteet: hyväteko, digitaalinen mainonta, uutiset


Takaisin uutislistaukseen