Kampanjan tavoitteena oli markkinoida kevään laivakeikkoja, kasvattaa Viking Linen brändimielikuvaa sekä jäädä kuluttajien mieleen. Lisäksi haluttiin myös kasvattaa asiakasrekisteriä kilpailun kautta. Näyttävä kokonaisvaltainen haltuunotto P-Louhen pysäköintitalossa olikin omiaan täyttämään nämä tavoitteet.
Ratkaisu
Louhen pysäköintitalo otettiin haltuun neljän viikon kampanjalla kokonaisvaltaisesti hissiteippauksilla, lattiatarroilla, seinäteippauksella sekä digitaalisella näkyvyydellä 7 pystynäytössä. Kokonaisuuden kruunasi näyttävä ”punainen matto” seinäteippauksen lähettyvillä.
Tulokset
Otteita kampanjan tuloksista:
Asiakkaan kommentit
”Tilana ja toteutuksena oli todella näyttävä – mainokset todella edustavasti esillä! Suuret plussat etenkin niistä hissinovista eli itsekin seisoin muiden kanssa siellä ja oli todella näyttävät. Joten kokonaisuutena teemamme sai hyvän huomioarvon, mikä tuli ilmi ainakin yritysasiakkaiden silmin (eli kommentteja tuli kyllä heiltä että hei teillä on menossa aika iso näyttävä kamppis), eli huomioarvo oli positiivinen ja hyvä. Mutta niin sanotusti tila otettiin hyvin haltuun!” kommentoi markkinointikoordinaattori Anita Lempiäinen Viking Linelta.
huolto@mediateko.fi