Skip to content
Kuva1
8.11.2016 0:00:00

K-Supermarket

Tavoitteena oli K-supermarket brändin ja imagon vahvistaminen ostovoimaisten perheiden ja kuluttajien keskuudessa.

Huomioarvotutkimukseen osallistuneista jopa 85% huomasi K-Supermarketin mainontaa!

 

Kuva2

 

Levi--170-1

 

 

Ruka--54

 

Lähtökohta

Tavoitteena oli K-supermarket brändin ja imagon (paras ruoassa) vahvistaminen ostovoimaisten perheiden ja kuluttajien keskuudessa.

Miksi haluttiin olla mukana hiihtokeskuksissa? Lasketteluresorteissa ollaan vapaa-ajalla, perheiden tai ystävien kesken, jolloin ruoka ja sen valmistaminen ovat vahvasti läsnä. Lisäksi laskettelijoiden harrastajaprofiili osuu vahvasti K-supermarketin ydinkohderyhmään.

 

Ratkaisu

Kattavaan valtakunnalliseen kampanjaan valittiin mukaan perheiden suosimat hiihtokeskukset lähellä K-supermarket kauppoja. Näissä kohderyhmä otettiin haltuun vilkkaimmilla alueilla mm. isoilla jättipinnoilla ja hissilinjatauluilla.

 

Tulokset

Hiihtokeskuksissa toteutettiin huomioarvotutkimus, jossa K-supermarket ylitti keskiarvon selvästi. Lisäksi 85 % mainonnan huomanneista kuluttajista piti viestinnästä. Kampanjasta saatiin kaikin puolin erittäin positiivista palautetta niin asiakkaan, kuin kuluttajienkin puolelta.

K-supermarket-ketjun johtaja Ari Sääksmäki kommentoi kampanjaa seuraavasti: ”Lähdimme mukaan meille uuteen mediaympäristöön, koska halusimme puhutella asiakkaitamme rennolla tavalla. Raikas ympäristö ja fiilis antoivat asiakkaillemme virkistävän brändikokemuksen. ”

Admin

Joko tutustuit näihin?