Tavoitteena oli saada uusien sopimusasiakkaita kohderyhmästä, joka ajaa uudehkoilla autoilla ja haluaa pitää ne puhtaana.





Lähtökohta
Juhlapesun autopesula avattiin Tuusulaan kesäkuussa 2014 uudenlaisella konseptilla, jossa vuosisopimuksen tekemällä saa rajoituksettomat autopesut. Tuusulan kentältä matkaa Juhlapesuun 2 km. Tavoitteena uusien sopimusasiakkaiden saaminen kohderyhmästä, joka ajaa uudehkoilla autoilla ja haluaa pitää ne puhtaana.
Ratkaisu
Mediavälineinä käytettiin klubitauluja, golfautoja, pallopesureita ja pallopesureissa roikkuvia Juhlapesu-brändättyjä pyyhkeitä. Lisäksi aktivoimistoimenpiteenä kentällä vieraileville golfareille tarjottiin pesusopimusta erikoishintaan. Kampanjalla pitkä näkyvyysaika heinäkuusta lokakuulle. Golfareiden tekemistä pesusopimuksista Juhlapesu lahjoittaa 62 € TGK:n junioritoimintaan.
Tulokset
Kampanja huomattiin ja sai klubilla aikaan keskustelua uudesta palvelumallista, jollaista ei aiemmin ole ollut. Yhteistyö toi tullessaan useita uusia käyttäjäsopimuksia.
huolto@mediateko.fi