Tavoitteena oli jalkautua kaupunkikuvaan poikkeavalla tavalla, joka varmasti huomattaisiin. Erikoistoteutus noteerattiin paikallismedioissa ja se herätti paljon keskustelua sosiaalisessa mediassa.
Lähtökohta
Finnkino avasi uuden elokuvateatteri Strandin Lappeenrantaan. Näyttävän avauksen voi tehdä ainoastaan kerran, joten etsimme mediaratkaisuja, jotka herättäisivät huomion ja saisivat aikaan keskustelua.
Ratkaisu
Wau-efektiä saatiin brändäämällä Lappeenrannan vesitorni lähes 500 m2 kokoisella banderolilla, jonka Finnkino ja mediatoimisto Voitto toteutti yhdessä Mediateon kanssa. Lisäksi kampanja näkyi myös Lappeenrannan yliopiston kampukselle viedyllä ulkoscreenillä sekä siltamainoksilla. Digiscreenillä pyöritettiin mm. elokuvien trailereita.