Tavoitteena oli kerätä liidejä Mobile Pay -sovelluksen välityksellä.
![image_287](https://www.mediateko.fi/hubfs/Ulkomainonta/Kuvat/Caset/Danske%20Bank%20-%20Mobile%20Pay/image_287.jpg)
![image_286](https://www.mediateko.fi/hubfs/Ulkomainonta/Kuvat/Caset/Danske%20Bank%20-%20Mobile%20Pay/image_286.jpg)
![image_285](https://www.mediateko.fi/hubfs/Ulkomainonta/Kuvat/Caset/Danske%20Bank%20-%20Mobile%20Pay/image_285.jpg)
![image_288](https://www.mediateko.fi/hubfs/Ulkomainonta/Kuvat/Caset/Danske%20Bank%20-%20Mobile%20Pay/image_288.jpg)
![image_279](https://www.mediateko.fi/hubfs/Ulkomainonta/Kuvat/Caset/Danske%20Bank%20-%20Mobile%20Pay/image_279.jpg)
![image_284](https://www.mediateko.fi/hubfs/Ulkomainonta/Kuvat/Caset/Danske%20Bank%20-%20Mobile%20Pay/image_284.jpg)
![image_283](https://www.mediateko.fi/hubfs/Ulkomainonta/Kuvat/Caset/Danske%20Bank%20-%20Mobile%20Pay/image_283.jpg)
![image_282](https://www.mediateko.fi/hubfs/Ulkomainonta/Kuvat/Caset/Danske%20Bank%20-%20Mobile%20Pay/image_282.jpg)
![image_281](https://www.mediateko.fi/hubfs/Ulkomainonta/Kuvat/Caset/Danske%20Bank%20-%20Mobile%20Pay/image_281.jpg)
![image_280](https://www.mediateko.fi/hubfs/Ulkomainonta/Kuvat/Caset/Danske%20Bank%20-%20Mobile%20Pay/image_280.jpg)
Lähtökohta
Tavoitteena oli kerätä liidejä Danske Bankin Mobile Pay -sovelluksen välityksellä.
Ratkaisu
–KATTAVA NÄKYVYYS Suomen suosituimmissa hiihtokeskuksissa, joissa kohderyhmä otettiin tehokkaasti haltuun isoilla ja näyttävillä pinnoilla; mm. jättitaulut, gondolit, valaistut adshelit, suksitelineet sekä erikoisratkaisut.
–TÄSMÄISKUT Näyttävä haltuunotto Rukalla, Tahkolla, Peuramaalla ja Ylläksellä, joissa tarjottiin Dansken asiakkaille special-etuja.
–TAKTISUUS Kehotettiin heti lataamaan MobilePay ja/tai tuotiin esille Dansken hiihtokeskuskohtaisia etuja. Mainospaikat sijoitettiin ravintoloiden, vuokraamojen ja muiden vilkkaiden paikkojen yhteyteen.
Tulokset
Kampanjasta saatiin positiivista palautetta niin asiakkaan, kuin kuluttajien puolelta - sovelluksen kautta saatavat edut houkuttelivat ihmisiä lataamaan sen puhelimeensa heti paikan päällä. Kuluttajia saatiin aktivoitua erinomaisesti myös sosiaalisessa mediassa, johon ladattiin kuvia #äitilähetärahaa -tunnisteella.