Tavoitteena oli kerätä liidejä Mobile Pay -sovelluksen välityksellä.
Lähtökohta
Tavoitteena oli kerätä liidejä Danske Bankin Mobile Pay -sovelluksen välityksellä.
Ratkaisu
–KATTAVA NÄKYVYYS Suomen suosituimmissa hiihtokeskuksissa, joissa kohderyhmä otettiin tehokkaasti haltuun isoilla ja näyttävillä pinnoilla; mm. jättitaulut, gondolit, valaistut adshelit, suksitelineet sekä erikoisratkaisut.
–TÄSMÄISKUT Näyttävä haltuunotto Rukalla, Tahkolla, Peuramaalla ja Ylläksellä, joissa tarjottiin Dansken asiakkaille special-etuja.
–TAKTISUUS Kehotettiin heti lataamaan MobilePay ja/tai tuotiin esille Dansken hiihtokeskuskohtaisia etuja. Mainospaikat sijoitettiin ravintoloiden, vuokraamojen ja muiden vilkkaiden paikkojen yhteyteen.
Tulokset
Kampanjasta saatiin positiivista palautetta niin asiakkaan, kuin kuluttajien puolelta - sovelluksen kautta saatavat edut houkuttelivat ihmisiä lataamaan sen puhelimeensa heti paikan päällä. Kuluttajia saatiin aktivoitua erinomaisesti myös sosiaalisessa mediassa, johon ladattiin kuvia #äitilähetärahaa -tunnisteella.