Tavoitteena oli kohdata potentiaaliset asiakkaat normaalista poikkeavasta ympäristössä.
Lähtökohta
BMW etsi mediaympäristöä, jossa brändi voisi kohdata potentiaaliset asiakkaat normaalista poikkeavasta ympäristössä ja joka mahdollistaisi innovatiiviset mediaratkaisut. Hiihtokeskukset on oiva paikka olla esillä ja kohdata kohderyhmä myös heidän vapaa-ajallaan.
Ratkaisu
Näkyvyys keskitettiin yhteen kohderyhmän mukaiseen hiihtokeskukseen, Tahkoon. Keskus ja kohderyhmä otettiin haltuun dominointi –paketilla, joka mm sulki pois kaikki kilpailijat ko. hiihtokeskuksesta. Massiivisten näkyvyyselementtien lisäksi (kts. video), Tahkolla järjestettiin koeajotapahtumat hiihtolomien aikaan.
Tulos
Kokonaisuus toimi mainiosti ja Tahko käytti medialle asetut kriiteerit erittäin hyvin. ”Olemme olleet erittäin tyytyväisiä yhteistyöhömme Tahkolla. Aiomme jatkossa panostaa entistä enemmän varsinkin koeajotapahtumiin ja muihin alueen aktivointeihin.” Henri Jantunen, Marketing and Communications Manager, BMW Group Suomi.