Audin ja Mediateon yhteistyöllä on pitkät ja vahvat juuret. Itse asiassa Audilla ja automainonnalla on roolinsa jopa Mediateon synnyssä: Mediateko sai alkunsa vuonna 2008, kun kaksi asiakasta luotti taantuman portilla siihen, että Mediateko voi auttaa heitä rakentamaan brändinäkyvyyttä golfkenttien ulkomainonnalla. Toinen näistä asiakkaista oli Audi. Silloiselle sopimukselle kirjattiin klausuuli ”taantumankorjausalennus, -15 %, voimassa kaksi pelikautta”.
Tuosta hetkestä on kulunut nyt 15 vuotta, ja yhteistyö automainonnan maailmassa on vuosien varrella syventynyt määrätietoiseksi ja laajaksi ulkomainonnan tekemiseksi Audille tärkeimmissä ympäristöissä.
”Mediateko tarjoaa Audille erinomaiset ja laadukkaat ympäristöt puhutella kohderyhmiämme. Haluamme olla näkyviä siellä, missä asiakkaamme ja kohderyhmämme parhaiten viihtyvät. Tämän Mediateko mahdollistaa.”
Premium-autoistaan tunnetulla Audilla on oma vankka kannattajakuntansa, ja oikea kohderyhmä on selkeä myös uusasiakashankinnassa. Vuosikausien yhteistyö on mahdollistanut ulkomainonnan optimoinnin ja kehittämisen juuri Audin tarpeisiin – loistavin tuloksin.
”Mediateon avulla olemme onnistuneet profiloitumaan yhä vahvemmin niissä yhteyksissä, jotka ovat Audille tärkeitä, kuten golf ja laskettelu.”
Suurena mainostajana ja pitkäaikaisena, laatuun panostavana kumppanina Audi on ajanut eteenpäin myös Mediatekoa. Kokeilunhalu, uudenlaiset ideat ja ”ajattele isommin” ovat asioita, jotka kuvaavat hyvin Mediateon ja Audin 15-vuotista yhteistyötä.
”Mediateon kanssa yhteistyö on ammattimaista, mutta samalla hyvin miellyttävää. Ehdot ovat joustavat ja asiakaslähtöiset, ja lisäksi ote asiakkaaseen on henkilökohtainen ja kuunteleva.”