Skip to content
13.05.2015

Uusia diginäyttöjä Kuopion avainpaikoille

Mediateko on tehnyt Osuuskauppa PeeÄssän kanssa yhteistyösopimuksen, jonka myötä Kuopion vilkkaimmille paikoille tulee uusia digitaalisia ulkonäyttöjä.

Näytöt sijoitetaan ABC Pitkälahden sisääntuloon, Kuopion Prisman sisäänkäyntien päälle sekä Kuopion torille, Sokoksen julkisivuun. Pitkälahden näyttö asennetaan jo huhtikuun loppuun mennessä, jolloin avataan myös uudistunut ABC-liikennemyymälä sekä Super Corner -aktiviteettipuisto. Sokoksen näyttö asennetaan kesäkuussa ja Prisman kaksi näyttöä saadaan paikoilleen viimeistään loppukesästä.

Näytöt on kooltaan 15- 24 neliötä ja Sokoksen sekä Prisman näytöillä on mahdollisuus näyttää myös videokuvaa.

”Kuopio on meille kotikenttänä todella tärkeä alue. Tämän investoinnin myötä voimme tarjota tehokkaan mediakanavan niin paikallisille kuin valtakunnallisillekin mainostajille. Media-ala on murroksessa ja yrittäjän näkökulmasta yritysten markkinointirahat ovat tiukassa, mutta ulkomainonta on pystynyt uimaan laskevaa trendiä vastaan ja ollut viimeaikoina vahvassa nosteessa. Tämä johtuu paljolti siitä, että olemme oivaltaneet, kuinka meidän mediaympäristöjä voidaan hyödyntää kuluttajien ja päättäjien kohtaamisessa. Kiinteistövälittäjien mantra on – sijainti, sijainti, sijainti. Nämä paikat täyttäisivät heidänkin kriteerit, sillä näytöt tulevat niin loistaville paikoille, että oikein hymyilyttää.”

Toteaa Mediateon toimitusjohtaja Teemu Kontkanen.

Admin

Joko tutustuit näihin?