Ajankohtaista




Ajankohtaista 19.10.2021

Uusi digitaalinen verkosto hiihtokeskuksissa

Tulevalla kaudella hiihtokeskuksiin asennetaan uusi digitaalinen verkosto, joka sisältää 48 digitaalista pintaa viidessä eri keskuksessa. Uusi verkosto tulee olemaan myös ympärivuotinen, joten sitä pystytään hyödyntämään myös keskusten kesäsesonkina.

Levi pylon 1
Havainnekuva Leviltä

Uudet näytöt tullaan sijoittamaan keskusten keskeisimmille sijainneille, kuten lipunmyyntien, hissien ala-asemien sekä ravintoloiden läheisyyteen. Näin ollen pinnat tavoittavat laskettelijoiden lisäksi myös muut rinnelueella liikkuvat sekä esimerkiksi maastohiihtäjät. 

Vapaa-ajalla kuluttajilla on aikaa havannoida ympäristöä ja miettiä esimerkiksi tulevien päivien aktiviteetteja sekä ruokailua. Tämä verkosto toimiikin oivallisesti mielenkiinnon herättäjänä sekä ohjaa ostopäätöksen äärelle. Näytöt tulevat toimimaan myös keskusten omana viestintäkanavana, jolloin kuluttajat oppivat seuraamaan niistä myös tunturin tapahtumia sekä muuta tärkeää infoa palveluihin liittyen.

Pinnat sijoitetaan katselukorkeudelle niin, että katsojalla on mahdollisuus nähdä niissä olevat viestit mahdollisimman kauan. Pystynäyttöjen tarkkuus mahdollistaa yksityiskohtaisten materiaalin pyörittämisen sekä lyhyen katseluetäisyyden. 

Verkoston myynti on jo käynnistynyt ja asennukset suoritetaan vuoden 2021 aikana. Lisätietoa kohteista sekä hinnoista saat mediakortistamme sekä myynnistämme

Lataa mediakortti

Tunnisteet: hiihtokeskusmainonta, digitaalinen mainonta