Ajankohtaista




Ajankohtaista 08.10.2019

Uudet digitaaliset mediapinnat Turun keskeisimmällä paikalla

Digitaalinen verkostomme laajenee tällä kertaa Turun suunnalla, kun yksi kaupungin vilkkaimmista pysäköintitaloista, P-Louhi, digitalisoidaan 7 näytön voimin. Kokonaisuus kasvattaa digitaalisen kaupunkiverkostomme vahvuuden jo 70 näyttöön! 


havainnekuva+plouhi
Havainnekuva P-Louhesta.


P-Louhi sijaitsee Turun keskeisimmällä paikalla, aivan ydinkeskustassa, josta noustaan suoraan Kauppatorille, Kävelykadulle sekä Aleksandran kauppakujalle. 

Digitaaliset näytöt sijoitetaan keskeisimmille kulkuväylille, joissa on aikaa havannoida viestejä, kuten esimerkiksi kassojen sekä sisäänkäyntien yhteyteen. Ohjaa kuluttajat palveluidesi ääreen, viesti ajankohtaisista tarjouksista tai rakenna pitkäaikaista brändinäkyvyyttä - digitaalinen verkosto mahdollistaa myös kaikkien näiden miksaamisen keskenään. Pitkäaikaisen näkyvyyden rinnalle voidaan rakentaa taktisia kampanjalähtöjä vaivattomasti ja kustannustehokkaasti!

P-Louhi kasvattaa Turun digitaalisen verkoston jo 21:een näyttöön yhdessä Stockmann-pysäköintitalon sekä Holiday Club Caribian kanssa.

P-Louhi OTC/viikko: 120 095

Kun ostat 2 viikkoa näkyvyyttä P-Louhesta, saat kaupan päälle 2 viikkoa!*

1 315 € / viikko
1 975 € / 2 viikkoa

*Ehdot: Kampanja on varattava ja vahvistettava 31.12.2019 mennessä. Kahden viikon ylimääräinen näkyvyys on käytettävissä Turun digitaalisessa verkostossa, johon kuuluu P-Louhi, Stockmann-pysäköintitalo sekä Holiday Club Caribia. Kampanja tulee käyttää 31.3.2020 mennessä. 

Kampanjat saadaan pyörimään 1.12 alkaen. Ota siis Turku haltuun edullisella tutustumistarjouksella!


Tunnisteet: ulkomainonta, pysäköintitalot, digitaalinen mainonta, uutiset, shopper, turku