Skip to content
26.03.2020

Poikkeuksellinen tilanne ajaa yrityksiä ahdinkoon - Mediateko haluaa olla mukana tukemassa yrittäjiä

Maailmalla jylläävä koronavirus on pakottanut Suomen hallituksen koviin toimiin epidemian leviämisen ehkäisemiseksi, joka taas on aiheuttanut lukuisten yritysten toimintaan negatiivisesti. Taantuman arvellaan kestävän vielä pitkään, joten kaikki apu sekä näkyvyys ovat elintärkeitä yrittäjille.

Teemu+some

Mediateko haluaa olla mukana talkoissa auttamassa suomalaisia yrittäjiä taistelussa taantumaa vastaan, tarjoamalla ilmaista mainosnäkyvyyttä digitaalisissa pinnoissa Suomen suurimmissa kaupunkikeskustoissa. Yrityksiä voi ehdottaa mukaan kampanja-sivulla ja mukaan voi ilmoittaa myös oman yrityksen. Lomakkeen täyttäneiden kesken valitaan kaikkien poikkeustilaviikkojen ajan vähintään yksi yritys per viikko, joka saa viikon näkyvyyden haluamassaan kaupungissa/kohteessa.

”Tilanne on koronaviruksen vuoksi poikkeuksellinen. Monet PK-yritykset ovat tiukoilla, ja samaan aikaan kun pitäisi tehdä markkinointitoimenpiteitä, niin valitettavan usein on tämä juuri se investointi, josta karsitaan ensimmäisenä."

”Mediateko sai alkunsa vuonna 2008, kun taantuma oli ovella. Muistan vieläkin ne yritykset, jotka silloin luottivat nuoreen yrittäjään, ja antoivat uskoa huomiseen konkreettisilla teoilla. Me olemme itsekin tiukoilla tämän vallitsevan tilanteen vuoksi. Olemme todenneet, että kun vaikeana aikana saa auttaa, ja näin hymyn jonkun huulille, niin siinä kestää itsekin paremmin pienet tappiot ja saa uskoa huomiseen”, summaa Mediateon yrittäjä/toimitusjohtaja Teemu Kontkanen.


Kampanjasivulle

Autathan meitä levittämään sanaa, jotta apu löytäisi perille. Jaa linkkiä kollegoillesi, ystäville, tutuille ja yrittäjille.


#yhdessäselvitään 

avatar

Annika Kettunen

Joko tutustuit näihin?