Osuuskauppa Arina ja Mediateko aloittavat digitaalisen viestintä- ja mediakanavayhteistyön. Mediateko asentaa Prisma Linnanmaalle ja Prisma Limingantulliin yhteensä neljä vaikuttavaa LED-näyttöä rakennusten ulkopintoihin, joilla tavoitetaan erinomaisesti Prismojen kävijät sekä kiinteistöjen ohikulkijat.Kuvassa Prisma Limingantulli. Kuvaaja: Samuli Jaakola
Näyttöratkaisujen teknisenä toteuttajana toimii Mediateon tytäryhtiö Supervisual Oy.
Retail Media on globaalisti kasvavin mediaryhmä ja sen mahdollisuudet varsinkin päivittäistavarakaupan brändeille kasvattaa kiinnostustaan jatkuvasti. Päivittäistavarakaupan brändien lisäksi näyttöverkosto tarjoaa muidenkin alojen mainostajille vaikuttavan mainosmuodon ja laajan tavoittavuuden Oulun talousalueen asiakaspotentiaaleissa, sillä Prismat kuuluvat ihmisten arkeen ja keräävät Oulussakin kävijöitä isolta maantieteelliseltä alueelta.
”Sopimus on meille merkittävä, sillä tämä on jo kuudes alueosuuskauppa-sopimus osana Shopper-verkostoamme. Arinan myötä tavoittavuutemme nousee merkittävästi ja laajenee mainostajille tärkeälle ja kasvavalle Oulun alueelle”, iloitsee Mediateon toimitusjohtaja Sampsa Savolainen
”Yhteistyö tarjoaa osuuskaupalle uuden tehokkaan mediakanavan asiakasomistajiemme tavoittamiseen lähellä ostopäätöstä. Ulkonäytöt elävöittävät kaupunkikuvaa ja mahdollistavat myös kumppaneillemme lisää näkyvyyttä”, jatkaa Osuuskauppa Arinan viestintäjohtaja Pasi Ruuskanen.
Ulkonäyttöjen asennus toteutetaan vuodenvaihteen jälkeen ja mediakanava avataan asiakkaidemme hyödynnettäväksi helmi-maaliskuussa.
Lisätietoja antaa:
Sampsa Savolainen
toimitusjohtaja
Mediateko Oy
sampsa.savolainen@mediateko.fi
puh. 040 526 5186
Pasi Ruuskanen
viestintäjohtaja
Osuuskauppa Arina
pasi.ruuskanen@sok.fi
puh. 050 430 1747

huolto@mediateko.fi