Ajankohtaista


Mediateko tuo digitaaliset pinnat Stockmann pysäköintitaloihin

04.04.2016

Q-Park Finland ja Mediateko ovat sopineet Stockmannin pysäköintitalojen mediamyynnistä. Sopimus on historiallinen, sillä koskaan aikaisemmin ei Stockmannin pysäköintitaloissa ole ollut ulkopuolista mediamyyntiä.

Ensimmäisessä vaiheessa mukana on Helsingin keskustan Q-Park Stockmann, Turku sekä Tampere.


Kaikki pinnat toteutetaan digitaalisina. Sisään- ja ulosajoihin tulee todella tarkat 6 m2 kokoiset LED-näytöt ja P-kassojen läheisyyteen sekä keskeisimmille kulkureiteille 55” fullhd näytöt. Mediamyynti alkaa välittömästi, kampanjat alkaa pyörimään 15.8.2016 alkaen.

”Tämä on meille merkittävä sopimus, jonka toteutumisesta neuvoteltiin pitkään. Uskomme näihin kohteisiin ja niiden vetovoimaan. Kohderyhmä on varmasti yksi Suomen ostovoimaisimpia. Tämä on myös erittäin hyvä mahdollisuus palvella asiakkaitamme monipuolisemmin ja vahvistaa mediasarjaamme lähellä ostopäätöstä.” toteaa Mediateon yrittäjä Teemu Kontkanen

Q-Park Finlandin Marek Darkowskin mielestä on tärkeää saada digitaalisia mainoskanavia pysäköintilaitoksiin, joilla saadaan palveltua kasvavaa mainonnan kysyntää laitoksissamme. ”Uskon että hyvän yhteistyökumppanin ja nykyaikaisten mainonnan välineitten avulla saamme tarjottua nyt entistä paremmin näkyvyyttä Stockmannille ja heidän vuokralaisilleen sekä ulkopuolisille tahoille jotka arvostavat kohdennettua markkinointia ostovoimaisille asiakkaille.”

Lisätietoja:
Mediateko Oy                                                            Q-Park Finland
Teemu Kontkanen                                                    Marek Darkowski
toimitusjohtaja                                                          Sales & Marketing Manager
040 555 3635                                                            0400 839146



Tunnisteet: ulkomainonta, pysäköintitalot


Takaisin uutislistaukseen