Skip to content
04.02.2025

Mediateko laajentaa digitaalista verkostoaan Forever-kuntosaleille

_E1A4140 kopioKuva: Pihlajalinna / Forever

 

Mediateko ja Pihlajalinna ovat sopineet mediamyynnistä Forever-kuntosaleille, joka tulee sisältämään 19 kuntosalia 13 eri paikkakunnalla. Lisäksi kuntosaleilla pystytään toteuttamaan myös promootioita sekä tuotejakeluita aktiiviselle kohderyhmälle.

 

Fitness media tulee laajentamaan Mediateon nykyistä Lifestyle-verkostoa, johon aiemmin ovat kuuluneet Suomen suurimmat hiihtokeskukset sekä vilkkaimmat golfkentät. Uusi aluevaltaus on myös vastaus asiakkaiden toiveisiin, sillä hyvinvoinnistaan huolehtivaa ja aktiivista kohderyhmää on kaivattu pitkään.

”Yhteistyö Forever-kuntosalien kanssa tuo meille toivottua vahvistusta Lifestyle-tuoteryhmään, jolla tavoitamme liikunnalliset ja aktiiviset kuluttajat vielä laajemmin. Voimme tarjota mainostaja-asiakkaillemme laajan ja monipuolisen yhteistyökokonaisuuden, johon on mahdollista sisällyttää digitaalisen näkyvyyden lisäksi myös erittäin toivottuja tuotejakeluja tai promootioita”, kertaa Mediateon kehitysjohtaja Tapio Pankko.

 

Verkosto koostuu 33 digitaalisesta näytöstä, jotka sijaitsevat sekä aulatiloissa, että itse kuntosalien puolella. Tämä tarjoaa mainostajalle joustavan aineistonhallinnan sekä taatun huomioarvon useilla toistoilla käynnin aikana, kun kuluttajat ovat positiivisella mielellä harrastuksena parissa.

”Forever kuntosalimme tarjoavat erinomaisen ympäristön tavoittaa hyvinvoinnista, terveydestä ja liikunnasta kiinnostuneen aktiivisen kohderyhmän. Palveluvalikoimastamme löytyvät monipuolisten liikuntapalvelujen lisäksi myös fysioterapian, testauksen ja valmennuksen palveluita sekä pallopelejä riippuen keskuksen sijainnista. Tarjoamme myös räätälöityjä ratkaisuja yrityksille aamiaistilaisuuksista aina laajempiin harjoittelun kokonaisuuksiin. Odotamme innolla yhteistyötä meillä mainostavien brändien parissa”, kommentoi Forever Pihlajalinnan toimitusjohtaja Timo Aheristo.

 

Verkoston ennakkomyynti on jo aloitettu ja kaikki kohteet tulevat olemaan valmiina 1.3. alkaen. Verkosto on myynnissä totutusti asiantuntijoidemme kautta, mutta myös ohjelmallisena ostamisen suosituimpien ostoalustojen kautta.


Lue lisää Fitness-verkostosta


Lisätietoja:

Tapio Pankko

kehitysjohtaja, Mediateko Oy

puh. 040 541 5002

tapio.pankko[a]mediateko.fi



Timo Aheristo
Toimitusjohtaja, Forever Pihlajalinna
puh. 050 386 1400
timo.aheristo[a]foreverclub.fi

avatar

Annika Kettunen

Mediateon markkinointivastaava ja brändinvartija. Syttyy rohkeista bränditeoista sekä toivoo vastuullisuuskeskustelun kääntyvän enemmän vaikuttamiseen.

Joko tutustuit näihin?