Ajankohtaista




Ajankohtaista 27.03.2018

Mediateko ja Holiday Club yhteistyöhön

Mediateko ja Holiday Club Resorts Oy ovat sopineet mediamyyntiyhteistyöstä, joka kattaa yhteensä kuusi vilkkainta kylpyläkohdetta Suomessa. Yhteistyö on ainoa laatuaan Suomessa ja jatkaa luontevasti vapaa-ajan kohteisiin erikoistuneen Mediateon tarjontaa. Holiday Club investoi kohteisiin merkittävän määrän digitaalisia sisänäyttöjä keskeisimmille paikoille ja digitaaliset suurtaulut sisääntuloihin.

holidayclub_kuusamontropiikki.jpg
Holiday Club Kuusamon tropiikki

”Haluamme tarjota asiakkaillemme lomaelämyksiä, jotka jättävät positiivisen muiston. Holiday Club Caribian, Saimaan, Tampereen Kylpylän, Katinkullan, Kuusamon Tropiikin ja Saariselän uusilla digitaalisilla näytöillä pystymme viestimään asiakkaillemme selkeästi ja kiinnostavasti palveluistamme. Kohteissamme vierailevat lomailijat ja kokousasiakkaat ovat liikkeellä rennolla mielellä ja vastaanottavaisia kohdennetuille viesteille. Tästä on meillä myös omaa kokemusta, olemmehan tehneet Mediateon kanssa rinnemainontaa jo vuosia muun muassa Rukalla”, kertoo Holiday Clubin markkinointiviestintäpäällikkö Hannele Berglund.

”Yhteistyössä kehitetty konsepti ja kohteet tarjoavat erinomaisen mahdollisuuden tavoittaa niin lapsiperheitä, pariskuntia kuin yritys- ja kokousasiakkaita monipuolisilla mediaratkaisuilla. Viesti pystytään rakentamaan vierailijan mieliin heti varausta tehdessä niin uutiskirjeiden kuin verkkosivujen kautta, josta se luontevasti jatkuu digitaalisten pintojen kautta sekä mahdollisilla tuotejakeluilla ja promootiolla itse kohteissa. Luonnollisesti panostamme myös kampanjoiden tutkimukseen, jotta asiakas tietää mitä on ostanut”, jatkaa Mediateon liiketoiminnan kehityksestä vastaava Tapio Pankko.

Mediamyynti kohteisiin alkaa heti, ensimmäiset kampanjat saadaan liveksi jo vilkkaaseen kesäsesonkiin.  

Lue lisää


Lisätiedot ja kyselyt:
Tapio Pankko
Mediateko Oy
puh. 040 541 5002
tapio.pankko@mediateko.fi

Hannele Berglund
Holiday Club Resorts Oy
puh. 040 584 3130
hannele.berglund@holidayclub.fi

Tunnisteet: vapaa-aika, uutiset, holidayclub