Golfpäivä on golfareille juhlapäivä - klubialueelle saavutaan aina hyvällä mielellä sekä täynnä toivoa hyvistä lyönneistä ja peliseurasta. Olemme itsekin intohimoisia golfin pelaajia, joten tunnemme golfarit - miten he liikkuvat sekä käyttäytyvät alueella. Kampanjaa suunnitellessa on tärkeää miettiä, missä vaiheessa haluat golfarin tavoittaa; onko se klubirakennuksessa kahvia nauttiessa vai kentältä pois lähtiessä jättipinnoilla? Digitaalisilla näytöillä voi viestiä taktisesti eri ajankohtina tai useilla eri viesteillä, kun taas perinteiset pinnat toimivat hyvin huomion herättäjänä sekä brändimainonnassa.
Kävimme kuvaamassa Peuramaa Golf:issa materiaalia 'Golfarin polku' -videoon, jolla pyrimme helpottamaan golfkeskusmainonnan ostamista ja golfarin ajatusmaailman ymmärtämistä myös niille asiakkaille, jotka eivät itse välttämättä golfia harrasta. Golfarin polun hahmottaminen auttaa kampanjan suunnittelussa, kun pohdimme missä vaiheessa asiakkaan viesti halutaan keskuksessa tuoda esille. Se voi olla myös jokin golfarin kierrosta helpottava tekijä, kuten pallopesuri pyyhkeen kera! Vain mielikuvitus on rajana vapaa-ajan ympäristössä, jossa voit päästä aivan golfarin iholle nerokkailla ratkaisuilla.
Haluatko lukea lisää golfkeskusmainonnasta? Lataa Golf ostajan opas klikkaamalla kuvaa!
huolto@mediateko.fi