Mediateko Oy ja GoGoCar Oy ovat sopineet yhteistyöstä, jonka ansiosta liikkuva ulkomainonta on jatkossa reaaliaikaisesti mitattua ja selainkäyttöliittymällä hallittavaa. Mediateko vastaa jatkossa mediamyynnistä ja GoGoCar keskittyy verkkopalvelujen tuotekehitykseen.
”Perinteinen ulkomainonta on kehittynyt viime vuodet voimakkaasti. Liikkuvan ulkomainonnan ostaminen ja vaikuttavuuden todentaminen ovat kuitenkin olleet kivi kengässä erityisesti taksimainonnan kasvun tiellä. GoGoCar on kehittänyt sovelluksen, jonka avulla mainospintojen ostaminen, hallinnointi ja tavoittavuuden seuranta toimivat yhdessä käyttöliittymässä”, kertoo GoGoCarin toimitusjohtaja Anssi Aura.
Mediateon toimitusjohtaja Teemu Kontkanen on hyvillään sopimuksesta. ”Mediateko haastaa toimialaa innovatiivisella otteellaan. GoGoCarin ratkaisu digitalisoi koko liikkuvan median käyttämisen ja tuo asiakkaillemme helpon tavan kampanjasuunnitteluun ja ostamiseen. Meillä on juuri sopivasti muskeleita ja oikeanlainen asiakaskunta uuden ratkaisun lyömiseen läpi Suomen markkinoilla”, kertoo Kontkanen.
Taksiyrittäjän kannalta yhteistyö tarkoittaa helppoutta ja mainospintojen hyvää käyttöastetta. ”Kampanjoiden alut ja loput ovat täsmällisiä. Tuotantoprosessi on vakioitu ja maksuliikenne toimii ohjelmallisesti. Yrittäjän kalusto on mediapinta, jonka hyödyntämisen reunaehdot ja mahdollisuudet ovat helppokäyttöisen sovelluksen takana” iloitsee toimitusjohtaja Aura.
Ajankohtaista
Ajankohtaista 18.06.2021
Liikkuvan ulkomainonnan ostaminen digitalisoituu – Mediateko ja GoGoCar tarjoavat ostamisen helppoutta
Tunnisteet: ulkomainonta, uutiset