Skip to content
12.03.2024

Duunitori tuo avoimet työpaikat rautatieasemille reaaliajassa ympäri Suomen


Duunitori tuo dynaamisella mainoskampanjalla avoimet työpaikat reaaliaikaisesti sinne missä työpaikan vaihtoa pohtivat osaajat liikkuvat, eli rautatieasemille läpi Suomen. Kampanja kattaa yhteensä 115 digitaalista pintaa ja 24 paikkakuntaa, joilla jokaisella on räätälöity sisältö paikallisen avoimien työpaikkojen määrän mukaan.

Duunitori Helsingin päärautatieasema vko 7 diginäyttö

Katso video kampanjasta

Joka neljäs junamatkustaja pohtii työpaikan vaihtoa

 

Tutkimuksen mukaan jopa 25 prosenttia junamatkustajista aikoo vaihtaa työpaikkaa seuraavan 12 kuukauden aikana, joten asemaympäristö on siten luonnollinen paikka kertoa avoimista työmahdollisuuksista. (*Consumer Connection System -kuluttajatutkimus 2022)

Paikallinen tieto painaa työpaikoissa

Reaaliaikaisella tiedolla on tavoitteena herättää ihmisten kiinnostus sekä välittää konkreettisesti viesti siitä, että taloustilanteesta tai maailman myllerryksistä huolimatta tarjolla on edelleen runsaasti työmahdollisuuksia.


“Kampanjamme tuo reaaliaikaisen, paikkakuntakohtaisen työpaikkojen määrän työmatkalaisten ja muiden raideliikennettä käyttävien silmien eteen juna-asemille. Haluamme kannustaa tällä kampanjalla ihmisiä työnhakuun ja muistuttaa, että epävakaasta taloustilanteesta huolimatta työmahdollisuuksia löytyy ympäri Suomea”,  kertoo Duunitorin markkinointipäällikkö Laura Vähäsaari.

”Datan käytön ja teknologian kehittymisen myötä ulkomainonnan kohdentamisen mahdollisuudet ovat parantuneet merkittävästi. Massamedianakin käytettävää ulkomainontaa voidaan nyt räätälöidä tarkasti tiettyihin aikoihin, paikkoihin ja viesteihin. Kampanjan ja mediavalikon suunnittelussa pidimme ratkaisevana juuri sen paikallisuutta ja sitä, että mainosviesti on ajankohtaisesti osuvaa asetetulle kohderyhmälle.” toteaa mediatoimisto Havas Helsingin Head of Media Hannele Valtiala.

Duunitori on näkynyt Mediateon ympäristöissä jo useampana vuotena, mutta nyt materiaaleissa testataan ensimmäistä kertaa myös dynaamista sisältöä. Kampanja tulee näkymään rautatieasemilla pitkin vuotta.


“Olemme erityisen innoissamme tästä kampanjalähdöstä, jossa ulkomainonnan teknologian mahdollisuuksia hyödynnetään juuri niin kuin pitääkin! Ulkomainonta ohjaa tutkitusti tehokkaasti verkkoon, mutta sekään ei tapahdu itsestään: tarvitaan tarpeeksi herättelevä viesti, joka uppoaa myös arjen kiireen keskellä", kommentoi Mediateon myyntipäällikkö Mika Torpo


*Tutkimuslähde: Consumer Connection System -kuluttajatutkimus 2/2022, Mediateon toimeksiannosta Dentsu, n=5300 suomalaista.



Duunitori on Suomen suurin työnhakupalvelu, josta löytyy kaikki avoimet työpaikat. Vuonna 2023 Duunitorilla vierailtiin yli 50 miljoonaa kertaa. Työnantajille Duunitori tarjoaa laajan valikoiman rekrytointimarkkinoinnin palveluja ja toimii työnantajakuvan kehittämisen strategisena kumppanina.

Katso video kampanjasta:

 

 

avatar

Annika Kettunen

Joko tutustuit näihin?