Skip to content
17.06.2020

4 + 1 hyvää syytä alkaa käyttää ulkomainonnan verkkokauppaa

Verkkokauppa tarjoaa ulkomainonnan ostamisen lisäksi myös erinomaisen työkalun kampanjasuunnitteluun. Kaiken tämän voit tehdä täysin itsenäisesti, missä ja milloin vain tai voit missä suunnittelun vaiheessa tahansa tukeutua myös kampanjasuunnittelijaamme tai myyjiimme. 

Listasimme 4+1 syytä, miksi verkkokauppaa kannattaa alkaa hyödyntää ostamisen alkuvaiheesta saakka.

1. Tiedätkö jo kampanja-ajan ja haluat tarkastella onko mediapinnoilla vielä tilaa?  Verkkokaupan hakutoiminnon avulla voit tarkastella joko yksittäisten pintojen tai kokonaisten sarjojen saatavuutta. Inventaari päivittyy jatkuvasti, joten näet aina ajantasainen tilanteen. 

Huomioithan, että osassa kohteista viikot myydään loppuun jo kuukausia aiemmin - varaus kannattaa siis tehdä ajoissa. 

Recording #4


2. Haluatko suunnitella kampanjan rauhassa, ilman ostopakkoa?
Verkkokauppa toimii loistavasti myös suunnittelutyökaluna! Yhdistele vapaasti mediapintoja eri kohteissa ja tarkastele kampanjan peittoa sekä kontaktilukuja. Voit missä vaiheessa tahansa olla myös yhteydessä meihin ja kysyä tarkennuksia. 

3. Haluatko tallentaa suunnitelmasi ja keskustella niistä tiimisi kanssa ennen ostopäätöstä? Sekin onnistuu. Kirjautuneena saat tallennettua suunnitelmasi sekä jaettua ne helposti koko tiimillesi, jolloin voitte tutustua niihin rauhassa. 

Recording #2 (2)


4. Jäikö suunnittelu kesken tai haluatko tehdä vertailuja?
 
Verkkokaupassa tallentamasi suunnitelmat löytyvät aina omalta käyttäjätililtäsi ja voit palata niihin missä ja milloin vain. Voit myös vertailla erilaisia kokonaisuuksia keskenään, esimerkiksi hinnan tai kontaktilukujen kautta. 

+ 1 Valmiina ostamaan? Hienoa! Voit hyödyntää aikaisemmin tallennettuja suunnitelmia, jolloin osto tapahtuu alle minuutissa. Kirjautuneena saat myös yrityskohtaiset alennuskoodit käyttöösi, joten näet lopullisen hinnan heti ostovaiheessa. Kampanjavaraukset siirtyvät välittömästi kalenteriin ja me otamme homman haltuun. Saat myös välittömästi käyttöösi aineisto-ohjeet, jotta voit alkaa työstää materiaaleja kampanjaa varten. 

Tiesitkö? Verkkokaupan domain 'dooh' tulee englanninkielestä, ja se tarkoittaa digitaalista ulkomainontaa (digital-out-of-home). 

Ostaminen verkkokaupassa on tehty yksinkertaiseksi, mutta mikäli kohtaat haasteita tai kaipaat lisätietoa, voit olla meihin yhteydessä missä vaiheessa tahansa. Annamme mielellämme käyttökoulutusta! Dooh.fi-sivulta löydät myös chatin, jonka kautta tavoitat meidät helpoiten - tai voit myös pirauttaa meille. 

VERKKOKAUPPAAN

 

avatar

Annika Kettunen

Joko tutustuit näihin?