Skip to content
11.3.2024 12:00:16

Avis matkalla menestykseen

Avis on johtava autonvuokrausyritys, jolla on yritystoimintaa 165 maassa sekä yli 5000
vuokrauspisteessä. Aviksen verkostoon kuuluu lähes 100 toimipistettä ympäri Suomen. Monipuoliset ja kattavat ratkaisut mahdollistavat ihmisten ja tavaroiden kustannustehokkaan liikkumisen missä tahansa ja milloin tahansa. Perinteisten liikematkailu- ja kuluttaja-asiakkaiden lisäksi Avis palvelee myös useiden autotalojen sekä vakuutus- ja leasingyhtiöiden asiakkaita ja huolehtii erilaisten projektien autoista.
avis 2

LÄHTÖKOHTA & TAVOITTEET
Kampanjan lähtökohtana oli brändin tunnettuuden lisääminen kohderyhmässä. Lisäksi
tavoitteena oli viestiä Tampereen alueella ainutlaatuisesta toimituspalvelu-kokeilusta, joka
tarjoaa asiakkaalle auton toimituksella ilman lisämaksua.

RATKAISU
Kohderyhmäksi valikoitui suomalaiset matkailijat sekä paikalliset asukkaat. Tämä vuoksi
oli luontaista näkyä niissä paikoissa, missä ihmisillä on valmiiksi matkustus ja liikkuminen
mielessä, sekä mahdollisesti tarve autonvuokrauspalveluille.

Mediaratkaisuiksi valikoitui digitaalisia pintoja rautatieasemalta sekä kaupungin keskustan
keskeisimmiltä paikoilta, mm. Hämeenkadulta.

TULOKSET & ASIAKKAAN KOMMENTIT
”Olemme tehneet Mediateon kanssa yhteistyötä ulkomainonnassa jo useamman vuoden
ajan sillä yhteistyö on ollut sujuvaa ja mainospaikkojen valikoima meidän kannaltamme
kattava.
Olemme olleet kokonaisuudessaan tyytyväisiä toteutukseen ja huomioarvoon, jota
mainoksemme ovat saaneet. Ulkomainonnan mittaaminen on toki aina vähän haastavaa
varsinkin tällaisessa harvakseltaan hankittavassa tuotteessa, kuin autonvuokraus.
Koemme kyllä, että tunnettuutemme Tampereella on ollut nousussa.
Yhteistyö on ollut sujuvaa ja yhteyshenkilön tavoittaminen helppoa. Tuotepaketit on
räätälöity joustavasti tarpeidemme mukaan ja vaihtoehdoista on ollut helppo keskustella.”
- Tuulia Taipale, Markkinointikoordinaattori, Avis Suomi

avatar

Annika Kettunen

Joko tutustuit näihin?