kamppis-voittaja-01-1

Haastoimme 4. toukokuuta markkinoinnin, mainonnan ja viestinnän tekijät suunnittelemaan pintaa syvemmälle meneviä luovia ratkaisuja. Panokseksi vaikuttavimmalle kamppisidealle laitoimme paitsi mainetta ja kunniaa, myös 55 000 euron arvosta valtakunnallista digimedianäkyvyyttä Suomen vilkkaimmilla rautatieasemilla.

Osallistujien taso ja määrä löi meidät ällikällä, eikä voittajan valinta ollut suinkaan helppoa. Erityisen hienoa oli huomata, kuinka moni lähti mukaan kisaan yhteiskunnallisiin ongelmia käsittelemällä. Peräänkuuluttamamme ajattelu #pintaasyvempää ei siis ollut osallistujille pelkkää pintaa.

Raati on puhunut,
ja lopulta tiukan kisan
voittajaksi valikoitui
Hasan & Partners

Onneksi olkoon Henna Kaijomaa, Nina Perälä, Mikael Nemeschansky, Antti Kaarto, Kari Puumalainen & kumppanit, ja kiitos myös kaikille osallistujille!

Hasan & Partnersin voittajatyössä yhdistyvät vaikuttavalla tavalla paikkasidonnaisuus, digitaalisen ulkomainosformaatin luova hyödyntäminen sekä ajassa kiinni oleva tärkeä yhteiskunnallinen teema, nuorten mielenterveys.

Kamppisideassaan Hasan & Partners kannustaa globaalin koronakriisin runtelemia nuoria nauttimaan avautuneesta maailmasta ja ottamaan takaisin sen, mikä heille kuuluu: nuoruuden.

thumbnail_mediateko-sydan

On aika laittaa hihat heilumaan ja siirtyä ideasta toteutukseen

Pidä Mediateon kanavat seurannassa, esittelemme voittajatyön ja toteutuksen tarkemmin matkan edetessä.

Jos haluat, että toteutamme myös sinun pintaa syvemmälle kaivautuvan kamppisideasi, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä!

 

Ota yhteyttä