Referenssit - Mediateko

Referenssit - Juhlapesu

Kirjoittanut Admin | 6.9.2016 21:00:00

Tavoitteena oli saada uusien sopimusasiakkaita kohderyhmästä, joka ajaa uudehkoilla autoilla ja haluaa pitää ne puhtaana.

 

 

 

 

 

 

Lähtökohta

Juhlapesun autopesula avattiin Tuusulaan kesäkuussa 2014 uudenlaisella konseptilla, jossa vuosisopimuksen tekemällä saa rajoituksettomat autopesut. Tuusulan kentältä matkaa Juhlapesuun 2 km. Tavoitteena uusien sopimusasiakkaiden saaminen kohderyhmästä, joka ajaa uudehkoilla autoilla ja haluaa pitää ne puhtaana.

 

Ratkaisu

Mediavälineinä käytettiin klubitauluja, golfautoja, pallopesureita ja pallopesureissa roikkuvia Juhlapesu-brändättyjä pyyhkeitä. Lisäksi aktivoimistoimenpiteenä kentällä vieraileville golfareille tarjottiin pesusopimusta erikoishintaan. Kampanjalla pitkä näkyvyysaika heinäkuusta lokakuulle. Golfareiden tekemistä pesusopimuksista Juhlapesu lahjoittaa 62 € TGK:n junioritoimintaan.

 

Tulokset

Kampanja huomattiin ja sai klubilla aikaan keskustelua uudesta palvelumallista, jollaista ei aiemmin ole ollut. Yhteistyö toi tullessaan useita uusia käyttäjäsopimuksia.