Referenssit - Mediateko

Referenssit - Atria

Kirjoittanut Admin | 6.9.2016 21:00:00

Tavoitteena oli tunnettuvuuden rakentaminen uudelle tuotteelle ja saada aikaan kokeilua lapsiperheiden keskuudessa.

 

 

 

 

 

 

Lähtökohta

Tunnettuuden rakentaminen uudelle tuotteelle ja saada aikaan kokeilua lapsiperheiden keskuudessa

 

Ratkaisu

Families –hiihtokeskuksista valittiin 10 sopivinta keskusta. Kampanja keskitettiin kevät-talvelle helmikuusta huhtikuun loppuun. Välineinä jättitaulut, hissilinjataulut sekä valaistut eurotaulut. Kampanjaa tehostettiin hiihtolomaviikolla, järjestämällä keskuksissa tuotemaistatuksia. Näkyvyyttä laajennettiin myös ski.fi –sivuston välityksellä, jossa kerrottiin mm. promootion aikataulu sekä kohteet.

 

Tulokset

Viesti uutuudesta meni hyvin perille kohderyhmään. Maistatuspromootion kautta jaettiin viikon aikana lähes 3000 lämmintä annosta.