Skip to content
case-atria
7.9.2016 0:00:00

Atria

Tavoitteena oli tunnettuvuuden rakentaminen uudelle tuotteelle ja saada aikaan kokeilua lapsiperheiden keskuudessa.

 

image_134

 

image_132

 

image_131

 

image_136

 

image_135

 

Lähtökohta

Tunnettuuden rakentaminen uudelle tuotteelle ja saada aikaan kokeilua lapsiperheiden keskuudessa

 

Ratkaisu

Families –hiihtokeskuksista valittiin 10 sopivinta keskusta. Kampanja keskitettiin kevät-talvelle helmikuusta huhtikuun loppuun. Välineinä jättitaulut, hissilinjataulut sekä valaistut eurotaulut. Kampanjaa tehostettiin hiihtolomaviikolla, järjestämällä keskuksissa tuotemaistatuksia. Näkyvyyttä laajennettiin myös ski.fi –sivuston välityksellä, jossa kerrottiin mm. promootion aikataulu sekä kohteet.

 

Tulokset

Viesti uutuudesta meni hyvin perille kohderyhmään. Maistatuspromootion kautta jaettiin viikon aikana lähes 3000 lämmintä annosta.

 

 

 

Admin

Joko tutustuit näihin?