Ajankohtaista


Uusi liikennepalvelulaki avaa mahdollisuuksia mainostajille

Uusi liikennepalvelulaki astuu voimaan 1.7.2018. Yksi keskeinen lakimuutos liittyy asemapaikkasäädöksiin. Jatkossa jokaisen taksiauton liikennöintialue on koko Suomi, kun vielä ennen lakimuutosta alueet olivat kuntakohtaisia. 

”Mainostajan kannalta muutos on erittäin positiivinen asia erityisesti massatapahtumien yhteydessä. Varaudumme muutokseen tuomalla markkinoille uuteen tilanteeseen sopivia tuotteita, joista ensimmäisenä lanseeraamme Festaripaketin”, kertoo GoGoCarin toimitusjohtaja Anssi Aura. 

NETTISIVUILLE
Yliteipatut taksit varmistavat huomioarvon sekä mahdollistavat myös toteuttaa luova ja mieleenpainuva kokonaisuus.

Festaripaketti kattaa näkyvyyden kesän suosituimmilla festareilla yhdellä panostuksella. Identtiset taksit liikkuvat eri tapahtumissa ilman eri ponnisteluja. ”Mainostajille tämä on todella helppoa ja tehokasta”, iloitsee Aura. Taksit on mahdollista brändätä myös sisätiloiltaan. 

GoGoCar tuo samassa yhteydessä markkinoille taksikyytejä pelillistävän ulottuvuuden. ”Ensimmäinen peli on Onnenpyörä, jossa matkustaja voi voittaa mainostajan tarjoamia etuja ajon aikana. Näin asiakas viettää aikaa brändin parissa mukavalla tavalla, ja ohjautuu samalla valittuihin remarketing-kanaviin”, kehuu toimitusjohtaja Aura. 

”Festaripaketissa on lisäksi nykyistäkin parempi ajoanalytiikka ja raportointi. Mainostaja tietää mistä maksaa”, lopettaa Aura. 


Rakenna itse oma kampanjasi helppokäyttöisellä tarjoustyökalulla, josta näet suoraan hinta- sekä kontaktiarvion. 

LUO OMA KAMPANJASI!



Tunnisteet: uutiset, taksimainonta


Takaisin uutislistaukseen