Suodata:

Blogi

Ajankohtaista

07.03.2023

Matkus Shopping Centerille uusi ja näyttävä viestintäkanava

Ingka Centres, eli Kuopiolaisille tutumpi Matkuksen kauppakeskus saa helmi-maaliskuun aikana julkisivuun uudet digitaaliset mediapinnat. Kolme 55 m2 kokoista näyttöä sijoittuvat Matkuksen pääsisäänkäyntien läheisyyteen ja tavoittavat kaikki kauppakeskukseen saapuvat.

Lue lisää

Aiheet: digitaalinen mainonta, uutiset, investoinnit, paikallinen

01.03.2023

Mediateko ja Koillismaan Osuuskauppa laajaan yhteistyöhön

Koillismaan Osuuskauppa ja Mediateko aloittavat laajamittaisen yhteistyön uuden digitaalisen viestintä- ja mediakanavan myötä. Koillismaa rakennuttaa kaikkiin alueensa toimipisteisiin digitaalisen näyttöverkoston, joka mahdollistaa entistä paremman viestinnän asiakkaille sekä sidosryhmille.

Lue lisää

Aiheet: ulkomainonta, digitaalinen mainonta, uutiset, shopper, investoinnit

17.03.2022

Supervisual luo elävämpää ja sujuvampaa yhteiskuntaa

Mediateon tytäryhtiö Supervisual Oy (ent. Näyttöpojat Oy) vaihtaa nimensä ja uudistaa kokonaan brändinsä kuluvan vuoden aikana. Brändiuudistuksella haetaan voimakasta kasvua tarjoamalla laadukkaita näyttöratkaisuja yritysten viestintätarpeisiin. Uusi, kirkastettu brändi tuo mukanaan paljon uutta, mutta laadukas ja kokonaisvaltainen palvelu tulee säilymään toiminnan keskiössä myös nimenvaihdoksen myötä.

Lue lisää

Aiheet: uutiset, brändi, supervisual

10.11.2021

KPY Novapoliksen Kampusmediaan rakentuu Savon suurin ulkonäyttö

KPY Novapolikselle on valmistumassa Kuopion uusin digitaalinen viestintäkanava Kampusmedia, joka koostuu sarjasta sisä- sekä ulkonäyttöjä. Näytöt sijoittuvat KPY Novapoliksen kiinteistöihin ihmisten keskeisien kulkureittien varrelle, kuten auloihin ja hisseihin. Näyttävimpänä pintana tulee olemaan Microkadun kampuksen seinään asennettava 73m2 digitaalinen ulkonäyttö. Näyttö on tiettävästi suurin koko Savon alueella ja sen näkyvyys yltää pitkälle uudistetulle Savilahdentielle. Kokonaisuuteen kuuluu myös Viestikadun kampuksen pääsisäänkäynnille asennettava 10m2 ulkonäyttö.


Lue lisää

Aiheet: ulkomainonta, digitaalinen mainonta, uutiset, kuopio

09.02.2021

Mediateko rakentaa uuden valtakunnallisen digitaalisen verkoston rautatieasemille

Väyläviraston kanssa solmittu sopimus tuo uudet digitaaliset mainoslaitteet rautatieasemien laiturialueille.

Lue lisää

Aiheet: ulkomainonta, digitaalinen mainonta, uutiset, investoinnit, valtakunnallinen, rautatieasemat

01.12.2020

Uusia Mediatekolaisia!

Tiimimme on saanut jälleen vahvistusta, kun kaksi uutta työntekijää on aloittanut Mediateolla marraskuussa. Saamme vahvistusta myynnin puolelle sekä Kuopioon että Helsinkiin.

Lue lisää

Aiheet: uutiset, henkilöstö

26.08.2020

Mediateko vahvistaa mediaverkostoaan lähellä ostopäätöstä

Mediateko on tehnyt sopimuksen mediamyynnistä Osuuskauppa PeeÄssän sekä Osuuskauppa Suur-Savon kanssa, jotka ovat alueidensa merkittävimpiä toimijoita lähes 150 toimipaikan sekä yli 192 000 asiakasomistajatalouden voimin. Sopimuksen myötä alueiden vilkkaimpiin päivittäistavarakauppoihin sekä liikenneasemille rakennetaan kattava digitaalinen mainosverkosto.

Lue lisää

Aiheet: ulkomainonta, uutiset, tarjous, POS

08.10.2019

Uudet digitaaliset mediapinnat Turun keskeisimmällä paikalla

Digitaalinen verkostomme laajenee tällä kertaa Turun suunnalla, kun yksi kaupungin vilkkaimmista pysäköintitaloista, P-Louhi, digitalisoidaan 7 näytön voimin. Kokonaisuus kasvattaa digitaalisen kaupunkiverkostomme vahvuuden jo 70 näyttöön! 

Lue lisää

Aiheet: ulkomainonta, pysäköintitalot, digitaalinen mainonta, uutiset, shopper, turku

20.09.2019

Jonna Kippo aloittaa Mediateon asiakkuuspäällikkönä

Aiemmin syksyllä saimme porukkaamme kaksi uutta vahvistusta niin hallinnon, kuin myynnin puolelle ja nyt porukka kasvaa entisestään! Vahvan mediatoimisto-taustan omaava Jonna Kippo on aloittanut Mediateon asiakkuuspäällikkönä 2.9.2019 alkaen. 

Lue lisää

Aiheet: uutiset, henkilöstö

03.09.2019

Anna palautetta verkkosivu-uudistuksestamme - voita 50e Superlahjakortti!

Uudistuneet verkkosivumme ovat olleet nyt toiminnassa muutaman kuukauden, joten onkin oikea hetki kysyä palautetta niiden toimivuudesta. 

Verkkosivujen uudistuksella lähdettiin hakemaan visuaalisempaa ilmettä, selkeämpää rakennetta sekä tuomaan tärkeimpiä tietoja ja materiaaleja helpommin löydettäväksi. Uudistuksen lähtökohtana olivat sekä asiakkailta, yhteistyökumppaneilta kuin media- ja mainostoimistoilta saadut palautteet.

Lue lisää

Aiheet: uutiset