Suodata:

Blogi

Ajankohtaista

05.02.2019

Ulkomainonnalla jälleen kasvun vuosi

Mediamainonnan määrä kääntyi nousuun vuonna 2018, ilmenee Kantar TNS "Mediamainonnan määrä 2018" -tiedotteesta.  Mediamainontaan käytettiin viime vuonna yhteensä 1 246 miljoonaa euroa ja mainonnan määrä kasvoi +2,3% edellisestä vuodesta. 

Lue lisää

Aiheet: ulkomainonta, uutiset

15.01.2019

Mediateolla aloittaa kolme uutta työntekijää 7.1.

Vuosi on käynnistynyt vauhdikkaasti kolmen uuden työntekijän aloittaessa Mediateon riveissä! Vahvan kasvun tueksi saimme lisäjoukkoja niin myyntiin, kuin tukitoimiin hallintoon. 

Lue lisää

Aiheet: uutiset, henkilöstö

20.09.2018

Uudet digitaaliset Shopper pinnat Tampereen keskeisimmillä paikoilla vahvistavat Mediateon verkostoa

Digitaalinen verkostomme laajenee jälleen, kun Tampereen vilkkaimpia Finnpark-pysäköintitaloja digitalisoidaan yhteensä 18 näytön voimin. Kokonaisuus kasvattaa digitaalisen kaupunkiverkostomme vahvuuden jo 63 näyttöön! Tampereen keskusta kokee tällä hetkellä suuria mullistuksia raitiotien rakentamisen vuoksi, mutta maan alla viestisi huomioarvo on taattu. 


Havainnekuva P-Frenckellistä.

Lue lisää

Aiheet: ulkomainonta, pysäköintitalot, digitaalinen mainonta, uutiset, tampere, shopper

06.09.2018

#hyväteko - 10 vuotta hyviä tekoja



Mediateko täyttää tänä vuonna pyöreitä, kun juhlistamme 10-vuotista taivaltamme. Yhdessä asiakkaidemme kanssa olemme saaneet aikaan poikkeuksellisen hyviä Mediatekoja. Nyt haluamme näyttää, kuinka teot toimivat käytännössä ja lisäävät yhteistä hyvää. 

Lue lisää

Aiheet: digitaalinen mainonta, uutiset, hyväteko

04.06.2018

Jukka Pelkonen aloittaa Mediateon kaupallisena johtajana



Saamme kasvumme tueksi jälleen rautaista kokemusta rivistöömme, kun Jukka Pelkonen aloittaa Mediateon kaupallisena johtajana ja osakkaana 13.8.2018 alkaen. Jukka siirtyy tehtävään Finnkinon B2B myyntijohtajan paikalta.

Lue lisää

Aiheet: uutiset, henkilöstö

17.05.2018

Uusi liikennepalvelulaki avaa mahdollisuuksia mainostajille

Uusi liikennepalvelulaki astuu voimaan 1.7.2018. Yksi keskeinen lakimuutos liittyy asemapaikkasäädöksiin. Jatkossa jokaisen taksiauton liikennöintialue on koko Suomi, kun vielä ennen lakimuutosta alueet olivat kuntakohtaisia. 

Lue lisää

Aiheet: uutiset, taksimainonta

27.03.2018

Mediateko ja Holiday Club yhteistyöhön

Mediateko ja Holiday Club Resorts Oy ovat sopineet mediamyyntiyhteistyöstä, joka kattaa yhteensä kuusi vilkkainta kylpyläkohdetta Suomessa. Yhteistyö on ainoa laatuaan Suomessa ja jatkaa luontevasti vapaa-ajan kohteisiin erikoistuneen Mediateon tarjontaa. Holiday Club investoi kohteisiin merkittävän määrän digitaalisia sisänäyttöjä keskeisimmille paikoille ja digitaaliset suurtaulut sisääntuloihin.

Lue lisää

Aiheet: vapaa-aika, uutiset, holidayclub

15.03.2018

Näyttöpojat Oy ja Anveled Oy fuusioituivat - Mediateko enemmistöosakkaaksi

Siirrettävien näyttöjen vuokraukseen erikoistunut Anveled Oy fuusioitui digitaalisia sisä- ja ulkonäyttöjä maahantuovan Näyttöpojat Oy:n kanssa, kun samalla Anveled Oy:n Antti Kinnunen aloittaa Näyttöpoikien toimitusjohtajana.

Lue lisää

Aiheet: uutiset

07.03.2018

Ulkomainonta jatkaa vahvaa kasvuaan - ulkomainosliitto mukaan Kantar TNS Atlas -tutkimukseen

Helmikuun lopulla saimme jälleen ilahduttavia uutisia toimialan kasvusta, kun Kantar TNS julkaisi tiedotteen mediamainonnan muutoksista tammikuussa. Kokonaismediamainonnan määrä laski yhden prosentin, kun taas ulkomainonta ui vahvasti vastavirtaan iskiessään pöytään miltein +33% kasvun. 

Lue lisää

Aiheet: ulkomainonta, uutiset, tutkimus

24.10.2017

Liikkuvan ulkomainonnan ostaminen digitalisoituu – Mediateko ja GoGoCar tarjoavat ostamisen helppoutta

Mediateko Oy ja GoGoCar Oy ovat sopineet yhteistyöstä, jonka ansiosta liikkuva ulkomainonta on jatkossa reaaliaikaisesti mitattua ja selainkäyttöliittymällä hallittavaa. Mediateko vastaa jatkossa mediamyynnistä ja GoGoCar keskittyy verkkopalvelujen tuotekehitykseen.

Lue lisää

Aiheet: ulkomainonta, uutiset