01.03.2023
Koillismaan Osuuskauppa ja Mediateko aloittavat laajamittaisen yhteistyön uuden digitaalisen viestintä- ja mediakanavan myötä. Koillismaa rakennuttaa kaikkiin alueensa toimipisteisiin digitaalisen näyttöverkoston, joka mahdollistaa entistä paremman viestinnän asiakkaille sekä sidosryhmille.
Lue lisää
Aiheet:
ulkomainonta,
digitaalinen mainonta,
uutiset,
shopper,
investoinnit
10.11.2021
KPY Novapolikselle on valmistumassa Kuopion uusin digitaalinen viestintäkanava Kampusmedia, joka koostuu sarjasta sisä- sekä ulkonäyttöjä. Näytöt sijoittuvat KPY Novapoliksen kiinteistöihin ihmisten keskeisien kulkureittien varrelle, kuten auloihin ja hisseihin. Näyttävimpänä pintana tulee olemaan Microkadun kampuksen seinään asennettava 73m2 digitaalinen ulkonäyttö. Näyttö on tiettävästi suurin koko Savon alueella ja sen näkyvyys yltää pitkälle uudistetulle Savilahdentielle. Kokonaisuuteen kuuluu myös Viestikadun kampuksen pääsisäänkäynnille asennettava 10m2 ulkonäyttö.
Lue lisää
Aiheet:
ulkomainonta,
digitaalinen mainonta,
uutiset,
kuopio
09.09.2021
Kesälomien jälkeinen aika on ollut tänä vuonna erityisen täynnä tekemistä jokaisella osa-alueella. Olemme saaneet riveihimme peräti kolme uutta myyjää (tervetuloa vielä Mia, Marja ja Niko!), syksyn saapuessa luvassa on isoja uutisia verkostoomme liittyen useampaankin otteeseen ja golfkentillä lähdöt ovat täyttyneet ennätysvauhtia heti kauden alusta alkaen.
Lue lisää
Aiheet:
ulkomainonta,
tutkimus,
kantar tns,
kotimaan matkailu
30.03.2021
Korona kohtelee odotetusti kaltoin myös mainosmarkkinaa. Viime vuoden aikana mediamainontaan käytetyt eurot vähenivät Suomessa -11,9 prosenttia. TNS Kantarin keräämien tietojen mukaan suurimpia häviäjiä olivat -95 % tippunut elokuvamainonta, -32,5 % laskenut kaupunki- ja noutolehtien mainonta sekä -29 % laskenut ulkomainonta. Kaikilla ei kuitenkaan mene huonosti.
Lue lisää
Aiheet:
ulkomainonta,
kantar tns,
kotimaan matkailu
09.02.2021
Väyläviraston kanssa solmittu sopimus tuo uudet digitaaliset mainoslaitteet rautatieasemien laiturialueille.
Lue lisää
Aiheet:
ulkomainonta,
digitaalinen mainonta,
uutiset,
investoinnit,
valtakunnallinen,
rautatieasemat
01.02.2021
Kuopiolainen Mediateko Oy nappasi valtakunnallisen mainoslaitesopimuksen kansainvälisten jättien edestä.
Lue lisää
Aiheet:
ulkomainonta,
digitaalinen mainonta,
investoinnit,
valtakunnallinen,
rautatieasemat
26.08.2020
Mediateko on tehnyt sopimuksen mediamyynnistä Osuuskauppa PeeÄssän sekä Osuuskauppa Suur-Savon kanssa, jotka ovat alueidensa merkittävimpiä toimijoita lähes 150 toimipaikan sekä yli 192 000 asiakasomistajatalouden voimin. Sopimuksen myötä alueiden vilkkaimpiin päivittäistavarakauppoihin sekä liikenneasemille rakennetaan kattava digitaalinen mainosverkosto.
Lue lisää
Aiheet:
ulkomainonta,
uutiset,
tarjous,
POS
01.06.2020
Mediateko on lanseerannut uuden suunnittelu –ja ostotyökalun, jonka avulla yritykset voivat suunnitella sekä ostaa ulkomainoskampanjoita reaaliaikaisesti, ympäri vuorokauden.
Lue lisää
Aiheet:
ulkomainonta,
suunnittelu,
digitaalinen mainonta,
verkkokauppa
31.01.2020
Kantar TNS on julkistanut jälleen koosteen viime vuoden mediamainonnan määrästä. Kokonaismediamainonnan määrä jatkoi jo toista vuotta peräkkäin kasvua, kun mainonnan määrä kasvoi +1,2% edelliseen vuoteen verrattuna.
Lue lisää
Aiheet:
ulkomainonta,
tutkimus,
kantar tns
08.10.2019
Digitaalinen verkostomme laajenee tällä kertaa Turun suunnalla, kun yksi kaupungin vilkkaimmista pysäköintitaloista, P-Louhi, digitalisoidaan 7 näytön voimin. Kokonaisuus kasvattaa digitaalisen kaupunkiverkostomme vahvuuden jo 70 näyttöön!
Lue lisää
Aiheet:
ulkomainonta,
pysäköintitalot,
digitaalinen mainonta,
uutiset,
shopper,
turku