Ajankohtaista

Uudet digitaaliset Shopper pinnat Tampereen keskeisimmillä paikoilla vahvistavat Mediateon verkostoa

Digitaalinen verkostomme laajenee jälleen, kun Tampereen vilkkaimpia Finnpark-pysäköintitaloja digitalisoidaan yhteensä 18 näytön voimin. Kokonaisuus kasvattaa digitaalisen kaupunkiverkostomme vahvuuden jo 63 näyttöön! Tampereen keskusta kokee tällä hetkellä suuria mullistuksia raitiotien rakentamisen vuoksi, mutta maan alla viestisi huomioarvo on taattu. 


Havainnekuva P-Frenckellistä.

Lue lisää

Aiheet: ulkomainonta, pysäköintitalot, digitaalinen mainonta, uutiset, tampere, shopper

Ulkomainonta jatkaa vahvaa kasvuaan - ulkomainosliitto mukaan Kantar TNS Atlas -tutkimukseen

Helmikuun lopulla saimme jälleen ilahduttavia uutisia toimialan kasvusta, kun Kantar TNS julkaisi tiedotteen mediamainonnan muutoksista tammikuussa. Kokonaismediamainonnan määrä laski yhden prosentin, kun taas ulkomainonta ui vahvasti vastavirtaan iskiessään pöytään miltein +33% kasvun. 

Lue lisää

Aiheet: tutkimus, ulkomainonta, uutiset

Liikkuvan ulkomainonnan ostaminen digitalisoituu – Mediateko ja GoGoCar tarjoavat ostamisen helppoutta

Mediateko Oy ja GoGoCar Oy ovat sopineet yhteistyöstä, jonka ansiosta liikkuva ulkomainonta on jatkossa reaaliaikaisesti mitattua ja selainkäyttöliittymällä hallittavaa. Mediateko vastaa jatkossa mediamyynnistä ja GoGoCar keskittyy verkkopalvelujen tuotekehitykseen.

Lue lisää

Aiheet: uutiset, ulkomainonta

Ulkomainonta ui vastavirtaan - kasvua jopa 19%!

29.8.2017

Ulkomainonta jatkaa edelleen vahvaa kasvuaan ja ui vastavirtaan mediamainonnan miinusmerkkisiä lukuja vastaan. Toisella kvartaalilla kasvua tuli jopa huimat 19,5% verrattuna edellisvuoteen! Brändimainonta ulkomainonnassa koki myös melkoisen harppauksen, kun kasvua tuli peräti 25,3%. Ulkomainontaan panostus kasvoi siis eniten koko mediamainonta-valikossa - eikä vauhti tunnu hiljentyvän tulevinakaan kuukausina.

Lue lisää

Aiheet: ulkomainonta, tutkimus

Mediateko on voittanut Kuopion kaupungin digitaaliset mainospaikat

18.5.2017

Mediateko on voittanut Kuopion kaupungin tarjouskilpailun keskustan tienvarsilla sijaitsevista diginäytöistä. Sopimus on kestoltaan 5+3 vuotta ja siihen kuuluu kaikkiaan 4 näyttöä kaupungin sisääntuloväylillä, joissa tulee pyörimään myös kaupungin omaa markkinointiviestintää.

Lue lisää

Aiheet: digitaalinen mainonta, ulkomainonta

Mediateko tuo digitaaliset pinnat Stockmann pysäköintitaloihin

04.04.2016

Q-Park Finland ja Mediateko ovat sopineet Stockmannin pysäköintitalojen mediamyynnistä. Sopimus on historiallinen, sillä koskaan aikaisemmin ei Stockmannin pysäköintitaloissa ole ollut ulkopuolista mediamyyntiä.

Ensimmäisessä vaiheessa mukana on Helsingin keskustan Q-Park Stockmann, Turku sekä Tampere.

Lue lisää

Aiheet: ulkomainonta, pysäköintitalot


Tilaa uusimmat kirjoitukset sähköpostiisi

Mediateko