26.08.2020
Mediateko on tehnyt sopimuksen mediamyynnistä Osuuskauppa PeeÄssän sekä Osuuskauppa Suur-Savon kanssa, jotka ovat alueidensa merkittävimpiä toimijoita lähes 150 toimipaikan sekä yli 192 000 asiakasomistajatalouden voimin. Sopimuksen myötä alueiden vilkkaimpiin päivittäistavarakauppoihin sekä liikenneasemille rakennetaan kattava digitaalinen mainosverkosto.
Lue lisää
Aiheet:
ulkomainonta,
uutiset,
tarjous,
POS
01.06.2020
Mediateko on lanseerannut uuden suunnittelu –ja ostotyökalun, jonka avulla yritykset voivat suunnitella sekä ostaa ulkomainoskampanjoita reaaliaikaisesti, ympäri vuorokauden.
Lue lisää
Aiheet:
ulkomainonta,
suunnittelu,
digitaalinen mainonta,
verkkokauppa
31.01.2020
Kantar TNS on julkistanut jälleen koosteen viime vuoden mediamainonnan määrästä. Kokonaismediamainonnan määrä jatkoi jo toista vuotta peräkkäin kasvua, kun mainonnan määrä kasvoi +1,2% edelliseen vuoteen verrattuna.
Lue lisää
Aiheet:
ulkomainonta,
tutkimus,
kantar tns
08.10.2019
Digitaalinen verkostomme laajenee tällä kertaa Turun suunnalla, kun yksi kaupungin vilkkaimmista pysäköintitaloista, P-Louhi, digitalisoidaan 7 näytön voimin. Kokonaisuus kasvattaa digitaalisen kaupunkiverkostomme vahvuuden jo 70 näyttöön!
Lue lisää
Aiheet:
ulkomainonta,
pysäköintitalot,
digitaalinen mainonta,
uutiset,
shopper,
turku
29.08.2019
Kantar TNS:n "Mediamainonnan muutosmittarin" heinäkuun lukemat paljastavat positiivisia uutisia mediamainonnan saralla; edellisvuoteen verrattuna heinäkuu ylsi 1,3 % kasvuun ja kumulatiivisesti mediamainontaan on tänä vuonna panostettu 1,7 % enemmän viime vuoteen verrattuna.
Lue lisää
Aiheet:
ulkomainonta,
uutiset,
kantar tns
05.02.2019
Mediamainonnan määrä kääntyi nousuun vuonna 2018, ilmenee Kantar TNS "Mediamainonnan määrä 2018" -tiedotteesta. Mediamainontaan käytettiin viime vuonna yhteensä 1 246 miljoonaa euroa ja mainonnan määrä kasvoi +2,3% edellisestä vuodesta.
Lue lisää
Aiheet:
ulkomainonta,
uutiset
20.09.2018
Digitaalinen verkostomme laajenee jälleen, kun Tampereen vilkkaimpia Finnpark-pysäköintitaloja digitalisoidaan yhteensä 18 näytön voimin. Kokonaisuus kasvattaa digitaalisen kaupunkiverkostomme vahvuuden jo 63 näyttöön! Tampereen keskusta kokee tällä hetkellä suuria mullistuksia raitiotien rakentamisen vuoksi, mutta maan alla viestisi huomioarvo on taattu.
Havainnekuva P-Frenckellistä.
Lue lisää
Aiheet:
ulkomainonta,
pysäköintitalot,
digitaalinen mainonta,
uutiset,
tampere,
shopper
07.03.2018
Helmikuun lopulla saimme jälleen ilahduttavia uutisia toimialan kasvusta, kun Kantar TNS julkaisi tiedotteen mediamainonnan muutoksista tammikuussa. Kokonaismediamainonnan määrä laski yhden prosentin, kun taas ulkomainonta ui vahvasti vastavirtaan iskiessään pöytään miltein +33% kasvun.
Lue lisää
Aiheet:
ulkomainonta,
uutiset,
tutkimus
24.10.2017
Mediateko Oy ja GoGoCar Oy ovat sopineet yhteistyöstä, jonka ansiosta liikkuva ulkomainonta on jatkossa reaaliaikaisesti mitattua ja selainkäyttöliittymällä hallittavaa. Mediateko vastaa jatkossa mediamyynnistä ja GoGoCar keskittyy verkkopalvelujen tuotekehitykseen.
Lue lisää
Aiheet:
ulkomainonta,
uutiset
01.09.2017
29.8.2017
Ulkomainonta jatkaa edelleen vahvaa kasvuaan ja ui vastavirtaan mediamainonnan miinusmerkkisiä lukuja vastaan. Toisella kvartaalilla kasvua tuli jopa huimat 19,5% verrattuna edellisvuoteen! Brändimainonta ulkomainonnassa koki myös melkoisen harppauksen, kun kasvua tuli peräti 25,3%. Ulkomainontaan panostus kasvoi siis eniten koko mediamainonta-valikossa - eikä vauhti tunnu hiljentyvän tulevinakaan kuukausina.
Lue lisää
Aiheet:
ulkomainonta,
tutkimus