Suodata:

Blogi

Ajankohtaista

09.09.2021

Mediamainonta palaamassa normaaliin - odotettavissa vilkas syksy

Kesälomien jälkeinen aika on ollut tänä vuonna erityisen täynnä tekemistä jokaisella osa-alueella. Olemme saaneet riveihimme peräti kolme uutta myyjää (tervetuloa vielä Mia, Marja ja Niko!), syksyn saapuessa luvassa on isoja uutisia verkostoomme liittyen useampaankin otteeseen ja golfkentillä lähdöt ovat täyttyneet ennätysvauhtia heti kauden alusta alkaen. 

Lue lisää

Aiheet: ulkomainonta, tutkimus, kantar tns, kotimaan matkailu

31.01.2020

Ulkomainonnalla jälleen ennätysvuosi - Suomen ulkomainosliitto palkittiin vuoden mediatoimijana

Kantar TNS on julkistanut jälleen koosteen viime vuoden mediamainonnan määrästä. Kokonaismediamainonnan määrä jatkoi jo toista vuotta peräkkäin kasvua, kun mainonnan määrä kasvoi +1,2% edelliseen vuoteen verrattuna.

Lue lisää

Aiheet: ulkomainonta, tutkimus, kantar tns

07.03.2018

Ulkomainonta jatkaa vahvaa kasvuaan - ulkomainosliitto mukaan Kantar TNS Atlas -tutkimukseen

Helmikuun lopulla saimme jälleen ilahduttavia uutisia toimialan kasvusta, kun Kantar TNS julkaisi tiedotteen mediamainonnan muutoksista tammikuussa. Kokonaismediamainonnan määrä laski yhden prosentin, kun taas ulkomainonta ui vahvasti vastavirtaan iskiessään pöytään miltein +33% kasvun. 

Lue lisää

Aiheet: ulkomainonta, uutiset, tutkimus

10.10.2017

Hyppää hetkeksi vapaa-ajalle - ski ostajan opas on nyt julkaistu!

Kesällä julkaistu opas golfkeskusmainonnasta saa nyt jatkoa, kun kokosimme yhteen pakettiin arvokasta tietoa hiihtokeskus-mainonnasta. Oppaassa pureudutaan syvemmin niin hiihtokeskuksiin, laskettelijan latuun kuin laajaan tutkimustietopakettiin, johon kokosimme kohderyhmäprofiilit sekä tietoa mainosten huomioarvotutkimuksesta. Lisäksi saat vinkkejä mainoksen suunnitteluun hohtaville hangille, jossa on hyvä muistaa muutama erityispiirre, joilla maksimoit huomioarvon.

Lue lisää

Aiheet: hiihtokeskusmainonta, suunnittelu, ostajan opas, tutkimus

01.09.2017

Ulkomainonta ui vastavirtaan - kasvua jopa 19%!

29.8.2017

Ulkomainonta jatkaa edelleen vahvaa kasvuaan ja ui vastavirtaan mediamainonnan miinusmerkkisiä lukuja vastaan. Toisella kvartaalilla kasvua tuli jopa huimat 19,5% verrattuna edellisvuoteen! Brändimainonta ulkomainonnassa koki myös melkoisen harppauksen, kun kasvua tuli peräti 25,3%. Ulkomainontaan panostus kasvoi siis eniten koko mediamainonta-valikossa - eikä vauhti tunnu hiljentyvän tulevinakaan kuukausina.

Lue lisää

Aiheet: ulkomainonta, tutkimus