Skip to content
image_284
6.9.2016 0:00:00

Danske Bank - Mobile Pay

Tavoitteena oli kerätä liidejä Mobile Pay -sovelluksen välityksellä.

 

image_287

 

 

image_286

 

image_285

 

image_288

 

image_279

 

image_284

 

image_283

 

image_282

 

image_281

 

image_280

 

Lähtökohta

Tavoitteena oli kerätä liidejä Danske Bankin Mobile Pay -sovelluksen välityksellä.

 

Ratkaisu

–KATTAVA NÄKYVYYS Suomen suosituimmissa hiihtokeskuksissa, joissa kohderyhmä otettiin tehokkaasti haltuun isoilla ja näyttävillä pinnoilla; mm. jättitaulut, gondolit, valaistut adshelit, suksitelineet sekä erikoisratkaisut.

–TÄSMÄISKUT Näyttävä haltuunotto Rukalla, Tahkolla, Peuramaalla ja Ylläksellä, joissa tarjottiin Dansken asiakkaille special-etuja.

–TAKTISUUS Kehotettiin heti lataamaan MobilePay ja/tai tuotiin esille Dansken hiihtokeskuskohtaisia etuja. Mainospaikat sijoitettiin ravintoloiden, vuokraamojen ja muiden vilkkaiden paikkojen yhteyteen.

 

Tulokset

Kampanjasta saatiin positiivista palautetta niin asiakkaan, kuin kuluttajien puolelta - sovelluksen kautta saatavat edut houkuttelivat ihmisiä lataamaan sen puhelimeensa heti paikan päällä. Kuluttajia saatiin aktivoitua erinomaisesti myös sosiaalisessa mediassa, johon ladattiin kuvia #äitilähetärahaa -tunnisteella.

 

Admin

Joko tutustuit näihin?