Lähtökohta

Tavoitteena oli kerätä liidejä Danske Bankin Mobile Pay -sovelluksen välityksellä.

Ratkaisu

–KATTAVA NÄKYVYYS Suomen suosituimmissa hiihtokeskuksissa, joissa kohderyhmä otettiin tehokkaasti haltuun isoilla ja näyttävillä pinnoilla; mm. jättitaulut, gondolit, valaistut adshelit, suksitelineet sekä erikoisratkaisut.

–TÄSMÄISKUT Näyttävä haltuunotto Rukalla, Tahkolla, Peuramaalla ja Ylläksellä, joissa tarjottiin Dansken asiakkaille special-etuja.

–TAKTISUUS Kehotettiin heti lataamaan MobilePay ja/tai tuotiin esille Dansken hiihtokeskuskohtaisia etuja. Mainospaikat sijoitettiin ravintoloiden, vuokraamojen  ja muiden vilkkaiden paikkojen yhteyteen.

Tulokset

Kampanjasta saatiin positiivista palautetta niin asiakkaan, kuin kuluttajien puolelta - sovelluksen kautta saatavat edut houkuttelivat ihmisiä lataamaan sen puhelimeensa heti paikan päällä. Kuluttajia saatiin aktivoitua erinomaisesti myös sosiaalisessa mediassa, johon ladattiin kuvia #äitilähetärahaa -tunnisteella.