Suodata:

Blogi

Ajankohtaista

16.09.2019

Missä ovat brändin rakentajat?

Elämme hektisiä aikoja. Kaiken täytyy tapahtua mahdollisimman nopeasti ja mielellään heti - näin myös markkinoinnin maailmassa. Markkinointiviestintä on entistä nopeatempoisempaa ja kukapa ei haluaisi mennä valtavirran mukana näinä hektisinä aikoina. Hetken kaupantekohuumassa saattaa kuitenkin unohtua ajatus isosta kuvasta; miten näkee asiat pitkällä aikavälillä ja kuinka hektisen-taktisen markkinoinnin yhdistää brändiviestin vahvistukseen.

Lue lisää

Aiheet: ulkomainonta, #rakkaudestalajiin, brändimarkkinointi

23.01.2019

Kannattaako golfkentällä mainostaminen mikäli ei omaa järkälemäistä budjettia?

Ensi kevään ja kesän kampanjoita suunnitellaan jo nyt, vaikka parhaimmat hiihtokelit ovat vielä edessäpäin. Kuulemme usein media- ja mainostoimistoista varsin yleisen kysymyksen: ”Kertoisitko jotain onnistuneita kampanjoita” tai ”minkälaisia mainostajia siellä vapaa-ajalla sitten on?” Tämän luettuasi sinulla on toivottavasti parempi kuva siitä, miksi ja mitkä toimialat ovat saaneet parhaita tuloksia aikaan golfkeskusmainonnalla, ja kenen muiden sitä kannattaisi myös hyödyntää.

Lue lisää

Aiheet: ulkomainonta, vapaa-aika, golf, tutkimus

21.11.2018

Onneksi olkoon. Olet päättänyt panostaa ulkomainontaan.

Nyt olet isojen tekijöiden liigassa. Maailman suurimmat brändit ovat siellä missä ihmiset ne huomaavat. Times Square ja Piccadilly Circus ovat maailman kuuluisimmat mainospaikat. Sinne pääseminen edellyttää valtavaa menestystä. Ulkomainoksessa on usein legendan alku.

Lue lisää

Aiheet: vinkit, ulkomainonta, suunnittelu, vieraskynä

24.10.2018

Tavoittaminen ei ole ongelma - vaikuttaminen on


No se on Brändi tässä moro!

Mä olen miettinyt mikä tässä ajassa mättää. Musta tuntuu, ettei mua kuunnella enää. Ei oikein edes huomata enää. Ennen mä olin joka paikassa, lehtien sivuilla, telkkarin mainoskatkoilla, tuolla ulkona porukan työmatkan varrella heilumassa… Ja porukka kuunteli. Aina kun mä halusin sanoa jotain, niin me pistettiin mut vaan isosti näkyville ja taas porukka tapitti silmä kovana. Mihin se aika katos?

Lue lisää

Aiheet: ulkomainonta, suunnittelu, vieraskynä

10.01.2017

Ssshh! Älä herätä nukkuvaa karhua!

Tein havainnon, että useissa mainonnan parissa käytetyn ajan tutkimuksissa ulkomainonta loistaa poissaolollaan. Aloin pohtimaan tähän johtaneita syitä. Mietin ensimmäiseksi sitä, ettei meillä ole mittareita. Ajattelin, että kun kaikki sanovat ulkomainonnan olevan vaikeasti mitattavaa, niin siksi niitä ei ole. No ei tämä nyt niin vaikeaa pitäisi olla, ainakin kodin ulkopuolella vietetyn ajan mittaaminen keskiverto päivänä luulisi onnistuvan.

Lue lisää

Aiheet: ulkomainonta, vapaa-aika