Skip to content
image_143
7.9.2016 0:00:00

Juhlapesu

Tavoitteena oli saada uusien sopimusasiakkaita kohderyhmästä, joka ajaa uudehkoilla autoilla ja haluaa pitää ne puhtaana.

 

case-juhlapesu

 

image_140

 

image_139

 

image_138

 

image_137

 

Lähtökohta

Juhlapesun autopesula avattiin Tuusulaan kesäkuussa 2014 uudenlaisella konseptilla, jossa vuosisopimuksen tekemällä saa rajoituksettomat autopesut. Tuusulan kentältä matkaa Juhlapesuun 2 km. Tavoitteena uusien sopimusasiakkaiden saaminen kohderyhmästä, joka ajaa uudehkoilla autoilla ja haluaa pitää ne puhtaana.

 

Ratkaisu

Mediavälineinä käytettiin klubitauluja, golfautoja, pallopesureita ja pallopesureissa roikkuvia Juhlapesu-brändättyjä pyyhkeitä. Lisäksi aktivoimistoimenpiteenä kentällä vieraileville golfareille tarjottiin pesusopimusta erikoishintaan. Kampanjalla pitkä näkyvyysaika heinäkuusta lokakuulle. Golfareiden tekemistä pesusopimuksista Juhlapesu lahjoittaa 62 € TGK:n junioritoimintaan.

 

Tulokset

Kampanja huomattiin ja sai klubilla aikaan keskustelua uudesta palvelumallista, jollaista ei aiemmin ole ollut. Yhteistyö toi tullessaan useita uusia käyttäjäsopimuksia.

Admin

Joko tutustuit näihin?